Когато стане дума за надеждност, японските двигатели обикновено отвяват конкуренцията. Всъщност обаче, и в Европа знаят как да правят неразрушими мотори - те са прости, ремонто-пригодни и способни да издържат над 300 000 км. Представяме ви 6 четирицилиндрови атмосферни двигател от водещи европейски марки, които рядко се повреждат.
Най-надеждните 4-цилиндрови атмосферни двигатели от Европа (ГАЛЕРИЯ):
Opel A16XER
Инжекционната система демонстрира стабилна работа, въпреки че професионалното почистване на инжекторите не би навредило на всеки 80 000 км. Двигателят не е много взискателен към качеството на горивото, но не бива да злоупотребявате с него. Неправилното зареждане с гориво може да повреди запалителната бобина. Препоръчва се смяна на свещите на всеки 30 000 км.
Инжекционната система демонстрира стабилна работа, въпреки че професионалното почистване на инжекторите не би навредило на всеки 80 000 км. Двигателят не е много взискателен към качеството на горивото, но не бива да злоупотребявате с него. Неправилното зареждане с гориво може да повреди запалителната бобина. Препоръчва се смяна на свещите на всеки 30 000 км.
Ангренажният ремък пък изисква подмяна на всеки 90 000 километра. Ако това условие бъде изпълнено и се използват висококачествени консумативи, двигателят може да издържи повече от 300 000 км.