Когато стане дума за надеждност, японските двигатели обикновено отвяват конкуренцията. Всъщност обаче, и в Европа знаят как да правят неразрушими мотори - те са прости, ремонто-пригодни и способни да издържат над 300 000 км. Представяме ви 6 четирицилиндрови атмосферни двигател от водещи европейски марки, които рядко се повреждат.
Най-надеждните 4-цилиндрови атмосферни двигатели от Европа (ГАЛЕРИЯ):
VAG 1.6 BSF
Основните проблеми, свързани с възрастта, започват да се появяват едва след 8-10 години експлоатация. Най-честите от тях са пукнатини в пластмасовия всмукателен колектор, замърсяване на дроселовата клапа и естествено износване на уплътненията.
Основните проблеми, свързани с възрастта, започват да се появяват едва след 8-10 години експлоатация. Най-честите от тях са пукнатини в пластмасовия всмукателен колектор, замърсяване на дроселовата клапа и естествено износване на уплътненията.
Изпускащи уплътнения, втвърдени маслени уплътнения на клапаните и замърсени пръстени са признаци на много висок пробег. Дори тези проблеми обаче няма да спрат работата на двигателя, а просто ще е необходим планов ремонт.


0