Когато стане дума за надеждност, японските двигатели обикновено отвяват конкуренцията. Всъщност обаче, и в Европа знаят как да правят неразрушими мотори - те са прости, ремонто-пригодни и способни да издържат над 300 000 км. Представяме ви 6 четирицилиндрови атмосферни двигател от водещи европейски марки, които рядко се повреждат.
Най-надеждните 4-цилиндрови атмосферни двигатели от Европа (ГАЛЕРИЯ):
Volvo B4204 (Duratec HE)
Слабото звено на двигателя е запалителната система: бобините често започват да се повреждат след 120 000 км, а свещите не обичат лошия бензин. Капакът на клапаните обикновено започва да тече след 100 000 км. Ако това се пренебрегне, маслото може да попадне в гнездата на свещите.
Слабото звено на двигателя е запалителната система: бобините често започват да се повреждат след 120 000 км, а свещите не обичат лошия бензин. Капакът на клапаните обикновено започва да тече след 100 000 км. Ако това се пренебрегне, маслото може да попадне в гнездата на свещите.
Регулиращият клапан на всмукателния колектор често се поврежда. Към 100 000 км горната опора на двигателя обикновено се износва, което добавя вибрации на празен ход. И след около 150 000 км, двумасовият маховик може да напомни за себе си.


0