Maserati ще върне сглобяването на суперавтомобили в историческия си завод в Модена. Купетата и кабриолетите GranTurismo и GranCabrio ще напуснат фабриката Fiat Mirafiori в Торино до края на годината. От четвъртото тримесечие всички версии на двата двуврати модела на италианската компания ще се завърнат за производство в завода в Модена, който беше затворен за ремонт преди близо шест години.
В момента в Модена се произвеждат Maserati MC20, MC20 Cielo, GT2 Stradale и двигателите V6 Nettuno. До края на годината всички спортни модели ще бъдат сглобявани на една площадка. Заводът "Мирафиори" в Торино пък ще бъде използван за производството на хибридния FIAT 500, с обещанието за "непрекъсната работа на каросерийните цехове и персонала". Някои служители ще бъдат преместени на поточните линии за сглобяване на скоростни кутии.
Дори и след 2026 година в Торино ще продължат да се извършват работи по каросериите и боядисване на GranTurismo/Gran Cabrio, въпреки че градовете са на 300 километра един от друг. Бъдещето на Maserati обаче е изцяло свързано с модернизирания завод в Модена. Италианците наричат фабриката "луксозния център на Stellantis" и "едно от най-модерните предприятия в страната".