IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Maserati създаде нова марка за суперлукс

Поделението Fuoriserie ще изпълнява и най-екзотичните прищевки на клиентите

Maserati ще се фокусира върху предлагането на още по-ексклузивни модели с обособяването на Officine Fuoriserie, новото поделение за специални поръчкови изпълнения. Главният изпълнителен директор на компанията Санто Фичили представи официално новото начинение вчера. Fuoriserie (буквално - извън серията) е базирано във фабриката на Maserati в Модена и ще се грижи за специални индивидуални поръчки.
  
    
Maserati, Fuoriserie
Maserati MC20 Cielo Less is More: създадена като демонстрация на възможностите на новото ателие Fuoriserie
 
       
Този ход окончателно потвърждава смяната на стратегията в Maserati. През миналото десетилетие тогавашните шефове на FCA се опитаха да направят марката по-масова и да я позиционират по-скоро срещу върховите модели на Mercedes и BMW, отколкото срещу Ferrari и Lamborghini. Сега Maserati се връща към корените си с акцент върху модели като MC20.

Специални поделения за индивидуални поръчки имат почти всички конкуренти в луксозния сегмент. При Bentley през миналата година цели 75% от произведените автомобили са имали компоненти или добавки от ателието Mulliner. При Rolls-Royce делът на автомобилите, индивидуализирани по програмата Bespoke, е дори по-висок - 91%. Амбициите на Maserati са по-скромни в началото: Фичили очаква тази година делът на Fuoriserie моделите да е около 20 на сто.
  
     
Maserati, Fuoriserie, Санто Фичили
Шефът на Maserati Санто Фичили очаква делът на Fuoriserie от общите продажби да надхвърли 20% още през първата година
 
         
Новата програма ще предлага две нива на индивидуализация. Първата е базирана на две серии, подготвени от дизайнерите на марката начело с Клаус Бусе: Fuoriserie Corse и Fuoriserie Futura. Второто ниво на програмата Fuoriserie вече се отнася до съвсем индивидуални прищевки на клиентите. "В миналото това беше тенденция, сега е реалност - клиентите искат да имат автомобил, който да изразява тяхната личност", обясни Джовани Перосино, търговският директор на Maserati. "Ние сме есенцията на италианската елегантност и стил. Сега с Fuoriserie ще си възвърнем тази идентичност. Луксът не е за новобранци, клиентите в луксозния сегмент искат идентичност, престиж и софистикация".
  
      
Maserati, Fuoriserie
  
             
Fuoriserie Corse предлага всевъзможни цветове и цели ливреи от 100-годишната състезателна история на марката. Collezione Futura се фокусира върху експериментите с нови материали и цветове. Като илюстрация на възможностите, компанията представи модела MC20 Cielo Less is More…?, с уникална ливрея, изцяло ръчно боядисване с неимоверно трудната комбинация от мат и гланц, и още безброй добавени детайли.
  
    
Вижте още за програмата Fuoriserie в ГАЛЕРИЯТА:

 

0 от 500
  • #3
    6 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 3 дни )
    До 1 - много вярно!Алфа има бъдеще като производител на премиум автомобили с индивидуален и спортен характер + супер бутикови серии като GTAm и Страдале, а не като масовка ребрандирани пежо 208 и 308. С настоящата стратегия просто ще убият и бутиковите серии! Кой ще плати 250 000 евро за GTAm версия на ребрандирано пежо!Но такава версия на Джулия се разпродаде за 1 час още на ниво прототип ....
  • #2
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    Алфа трябва преди всичко да спрат да си слагат емблемата върху някакви пежа
  • #1
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    ако и алфа тръгнат по същия път да изработвят индивидуални бутикови интериори и екстериори може и да оцелеят