IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Maserati се отказа от електрическото MC20 Folgore

Потребителите искат мощни коли с ДВГ, категорични са италианците

Maserati обяви, че се отказва от електрическата си суперкола MC20 Folgore. Моделът беше представен през есента на 2020, като беше предвидено да има задвижване с три двигателя, както и впечатляваща производителност, която щеше да засенчи варианта с ДВГ.


Maserati MC20 Folgore


Миналата година от компанията обявиха, че MC20 Folgore ще пристигне през 2025, като тогавашният главен изпълнителен директор Давиде Грасо се похвали: „Ние вървим с пълна газ, за да доведем промяната в електрификацията.“ Това обаче явно няма да се случи, поне на този етап.

В изявление за Car & Driver, говорител на Maserati каза: „Пазарните проучвания за сегмента на супер спортните автомобили и особено за клиентите на MC20 показаха, че те са много запалени по шофирането на мощни двигатели с ДВГ. И тези купувачи не са готови да преминат на електромобили в обозримо бъдеще.“


Maserati MC20 Folgore


Това едва ли е изненадващо, защото подобно не се случва и с други производители. В случая спортното купе се задвижва от три електромотора със 761 к.с. и 1348 Нм въртящ момент, което позволява на купето да ускори от 0 до 100 км/ч за 2,7 секунди и да развие максимална скорост от 325 км/ч. Пробегът с едно зареждане е 375 км/ч.

Според информация на друго издание - Autocar, сега в Maserati планират да направят цялостна актуализация на MC20. Обновеният модел ще черпи вдъхновение от MC20 GT2 Stradale, който се отличава с вдъхновен от моторните спортове дизайн и подобрен туин-турбо 3.0-литров V6, произвеждащ 640 к.с. и 720 Нм въртящ момент.


0 от 500