Екстравагантният и екзотичен модел Волга 3111 се качва на конвейера на ГАЗ преди четвърт век. Тържественото стартиране на серийното му производство му се състои точно в навечерието на новата 2000 година. На този бизнес седан обаче не му е предопределено да се превърне в масово произвеждан - тиражът едва надхвърля четиристотин бройки, въпреки че проектът е доста забележим. Какви са причините? Нека си припомним неговата история.
Безславната съдба на един руски бизнес седан (ГАЛЕРИЯ):
Флагманският проект ГАЗ-3105
Всъщност, проектирането започва именно с ГАЗ-3105 - Съветският съюз все още съществува, а обещаващата Волга се сочи от ръководството на ГАЗ като модерен автомобил за номенклатурата. Освен това, представителният ГАЗ-14 Чайка е разпореден да бъде изваден от производство до края на осемдесетте години - в следващия етап на борбата срещу привилегиите.
Всъщност, проектирането започва именно с ГАЗ-3105 - Съветският съюз все още съществува, а обещаващата Волга се сочи от ръководството на ГАЗ като модерен автомобил за номенклатурата. Освен това, представителният ГАЗ-14 Чайка е разпореден да бъде изваден от производство до края на осемдесетте години - в следващия етап на борбата срещу привилегиите.


1