IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

ГАЗ 31029 - последната класическа Волга

Моделът е представен година след разпадането на СССР като модернизирана версия на 3102

ГАЗ 31029 Волга често e наричан наследник на 3102, но това не е съвсем вярно. Показан през 1982 г., 3102 е опит за превръщане на Волга в модерен премиум автомобил, който отначало се произвежда успоредно с чудесно позния у наз ГАЗ 24, а след това заедно с модернизирания 31029. На практика моделът 31029 дебютира през 1992 г., точно след разпадането на Съветския съюз, а производството му продължава до 1998 г.


Volga 31029


Въпреки че е представен пред публиката като нов модел, по отношение на техниката и спецификациите, 30129 си е съвсем същият автомобил като предишните поколения на Волга - с внушителна каросерия и почти без опции за конфигурация, с изключение на цветовете на лаковото покритие и няколко цвята за тапицерията седалките.


Volga 31029


Моделът се предлага с всичко на всичко един двигател, който, както можете да предположите, също е познат от 3102 - редови, четилицилиндров, с 2,4 литра работен обем и мощност около 100 к.с., в зависимост от модификацията


Volga 31029


Интериорът е доста спартански и всъщнос не се отличава много от това, което Волга прави от 70-те насам. Следващото поколение ГАЗ Волга след това вече започна да има по-високотехнологични екстри, но пък губи класическия си чар, така че 31029 е последната гласическа Волга.


Volga 31029


Единствената по-разпространена възможност за хората, живеещи на "запад" да разберат за този модел през 90-те е филмът от поредицата за Джеймс Бонд "Златното око" - там Волга 31029 участва в преследването с танк.


0 от 500
  • #9
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Комонис ( преди 11 месеца )
    Карал съм ГАЗ 2410. Невероятна возия. Ония ситроени с активното окачване пасти да ядат.Ноо като вдигне над 60км/ч и става шумно в купето! Гори над 12-14л/100км.Друго не се сещам-беше доста отдавна!
  • #8
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Марин ( преди 11 месеца )
    Баща ми си купи Волга газ 2410 през 1987 г...и беше уникална за времето си ...
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 1 ( преди 11 месеца )
    Пиян ли си? Кви 200 км/ч? И какъв премиум ? Карал ли си Волга ? Щото аз - да. Лада 1600 беше много по-добре.
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    За седалките си прав, тези от 80-те години на мерцедес са ми по-удобните от сегашните да не говорим за издръжливостта,
  • #5
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До коментар 1 ( преди 11 месеца )
    Разсмяхте ме от сърце. За което ви благодаря!Един съвет: спрете да пиете от водата, с която руZнаците са си измили краката!
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    31029 е лансиран като наследник на 24-10. По тази причина се произвежда успоредно с 3102.
  • #3
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    съвършен дизаин за условията на комунизъмъ но и сегашните им творения доколкото ги има са на същото ниво плод на алкохолици.
  • #2
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Танко ( преди 11 месеца )
    Пластмасовото фолио на таблото ,няма нищо общо с дървото.С мотор 402 карб.вдига 147км.ч..С 406 инж.-173.Доста далеч от 200!
  • #1
    6 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Истински премиум автомобил,а не като сегашните мерцедеси и бмвта пластмасови кошници. Тази Волга изглежда по-премиум от тях, скъпо дърво в интериора,а не сегашните пластмасови имитации на дърво при мерцедес и бмв, вижте седалките -цели меки кресла със стилна плюшена тапицерия. Къде ще видите такъв премиум днес? Мощността е напълно достатъчна за 200км/ч по магистралата на тази Волга, доста по-добре от доста ел.автомобили днес.Много красив автомобил,прилича на дипломатическа кола.