IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel обяви цените на Frontera за България

Хибридната версия стартира от 43 496 лева, а електрическата - от 52 885

Най-новият модел на Opel вече е наличен за поръчки на българския пазар. Моделът се предлага в два варианта на задвижване - електрически и хибриден, като първият стартира от 52 885 лв с ДДС, а вторият - от 43 496 лв.


Opel Frontera


Хибридната Frontera разчита на 1,2-литров бензинов турбодвигател с мощност 100 кВт (136 к.с.), проектиран специално за хибридно задвижване, и шестстепенна автоматична трансмисия с двоен съединител. Версията с нулеви вредни емисии Frontera Electric има пробег до 305 км (според WLTP), но е достъпен и вариант с по-мощна батерия и пробег от 400 км.

Frontera е първият сериен модел на германската марка с новото лого Opel Blitz, разположено в центъра на отличителната предна част - Opel Vizor. Кросоувърът получава и моделен интериор с нов волан и два опционални 10-инчови екрана. Като алтернатива, за модела се предлага и иновативна смартфон станция, която позволява използването на личен телефон като мултимедиен център.


Opel Frontera


Водачът и пътникът до него могат да разчитат на пълен комфорт с патентованите седалки Intelli-Seat, които облекчават напрежението върху гърба и опашната кост. В багажника има място за всичко с обем от 460 литра, а със сгънати седалки пространството за багаж достига до 1600 литра. Практичността се допълва от разделена задна седалка в съотношение 60:40 и втори багажен под, включени в стандартното оборудване. Като опция се предлага и трети ред седалки.

Новата Frontera се предлага в две нива на оборудване - Frontera Edition и Frontera GS. За нуждите на клиентите базовата версия е много добре оборудвана, докато GS включва 10-инчов цветен екран с тъчскрийн функция с вградена навигация, мултимедия и камера за задно виждане. За допълнителна персонализация клиентите могат да избират между два пакета: „Комфорт“ и „Технологии“.


0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Вил ( преди 1 седмица )
    И все пак не е ли по-добре от измислените китайци с гърмящи батерия и късащите се незакалени колянови и валове на 3000км
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Петър ( преди 2 седмици )
    Чакам си доставката на новата Фронтера, колата е страхотна и в пъти по добре от Дания!
  • #12
    2 rate up comment 3 rate down comment
    РЕАЛИСТ ( преди 1 месец )
    Фронтерата с страхотния три цилиндров проблемен мотор 1.2.Карайте си го.Сервизите са ваши.
  • #11
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Ехе ( преди 1 месец )
    Основното предимство на колата 10 :) инчовия дисплей и ... това е. Да си купиш "С3" самостоятелно и съзнателно, ... това е последен стадий. Тук и медицината не може да помогне. Имаше древна немска мъдрост, че всяка кола, рано или късно се превръща в опел. Но откакто ги купиха PSA, поне това се промени. И до там.
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    a.p. ( преди 1 месец )
    Тотал щета. Минала е покрай хибрида. Градско 9-10л.
  • #9
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    пеугеот е марка за чичковци, не че опел не беше и тя такава хаха ама поне опел беше дървена кола,ама здрава,а пеугеота трошка с дефектиращи ел. компоненти, слабо окачване и тромави двигатели, при това не возеше меко като ситроен, нито беше стабилна на пътя като японска кола. демек опела имаше характер- да дървена кола, ръждясваше много хаха,ама иначе здрава от европейските.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Вин ( преди 1 месец )
    Не, че нещо, но да противопоставяш историята и традициите на Пежо с тази на Опел, който от тридесетте беше на GM е смешно!
  • #7
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 месец )
    Не знам за вас какво е маскирано, но аз си я поръчах още миналата година на изложението, GS модификация, цвят по избор и всички екстри без седемместния пакет на много добра цена и другия месец я чакам да слезе от конвейера, пък вие си умувайте по форумите дачии мачии и пр.
  • #6
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Jok ( преди 1 месец )
    Кола на Stellantis: на платформата на Citroen C3, Citroen C3 Aircross и Fiat Grande Panda. Двигателите - същите. Даже размерите му същите до милиметър като на C3 Aircross. Само тенекиите и фаровете различни - все едно караш една и съща кола, а марките различни.
  • #5
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Sameman ( преди 1 месец )
    Тя и старата Фронтера беше маскирано ISUZU, но това не и пречеше. За съжаление тук имаме само името, всичко останало е нещо, което няма нищо общо с Фронтера. Поне да се бяха постарали малко визуално нещо да вземат, така както го направиха от Форд с техния Бронко примерно. Този концерн е чиста демонстрация, как ги интересува само ексела, което ще им изиграе много лоша услуга в дългосрочен план. Никакво въображение...