IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota е №1 в историята - 150 милиона коли все още са на пътя

Всеки осми автомобил от общия автопарк на планетата е производство на японците

Toyota официално беше призната за най-масовата марка автомобили в историята на автомобилната индустрия в света. Според компанията в момента на планетата има около 150 милиона автомобила Toyota, които са в активна експлоатация. Това означава, че всеки осми автомобил по световните пътища е от тази марка, а това прави 12,7% от общия автопарк, който се състои от приблизително 1,18 милиарда единици.


Toyota


Интересното е, че през 88-годишното си съществуване японският автомобилен производител е произвел повече от 300 милиона автомобила и половината от тях продължават да карат и до днес. Toyota произвежда приблизително 10 милиона автомобила всяка година, поддържайки статута си на един от най-големите производители на планетата.

На второ място в глобалната класация е Volkswagen, който е произвел повече от 87 милиона автомобила за 87 години, но по-малко от половината от тях остават в експлоатация. Най-популярният модел на немската марка остава Volkswagen Golf, който е произвел повече от 37 милиона единици от 1974 насам.

Toyota дължи и титлата за най-продаван автомобил в историята с Corolla. От 1966 досега са произведени повече от 53 милиона бройки на този модел. Популярността му се дължи на неговата надеждност, наличност на обслужване и широко присъствие на различни пазари - от САЩ и Европа до Азия и Африка.

Според анализаторите, успехът на Toyota се дължи не само на качеството на продуктите, но и на стратегическия подход към локализацията на производството, адаптирането към местните пазари и стабилната репутация на марката. Благодарение на това японският гигант остава на върха на световния автомобилен пазар за дълго време.

0 от 500
  • #10
    16 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    В Щатите Тойота продава по-скъпо от Фолксваген, но е най-продаваната марка в САЩ. Тоест евтините коли като Фолксвгаен в Щатите не се купуват, както и Хюндай/Киа се купуват по-малко въпреки че продават по-евтино от Тойота. Тоест не бедните купуват Тойота, защото бедните не купуват първо нови коли, второ Тойота разчита на безупречния си имидж на здрава и удобна кола.
  • #9
    3 rate up comment 14 rate down comment
    От 8 ( преди 1 месец )
    И то на високи цени
  • #8
    15 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Основни пазари за Тойота са САЩ, Канада, Япония, Австралия, Европа, Африка, Азия. Общо взето целия свят без Китай. Да кажеш,че Тойота привлича най-бедните японци,азиатци ,американци,европейци е пълна глупост и евтина измислица, първо, защото Тойота продава уникални коли в Япони и Азия, каквито ти не си чувал тук, пример, в Япония се продава Корола Труено, Корола Левин купе с мотори над 200 коня, уникално спортни купета и то не високи цени
  • #7
    18 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нещо важно - основните пазари на Тойотка са по-бедните, а на богатите пазари привличат най-бедните потребители. А те карат колите си по-дълго. ФВ, например, има Европа за основен пазар, където средната възраст за всички държави и всички марки е 10 г. Казано по друг начин, Тойотките живеят по-дълго не защото на собствениците им така им се иска, а защото така им се налага. Честно казано, това въобще не е реклама.
  • #6
    7 rate up comment 17 rate down comment
    До 2 ( преди 1 месец )
    Ооо, миличкото то, да не се разстрои нещо? Трябва ли ти "сигурно място", където да си пийнеш едно безкофеиново кафе със соево или бадемово мляко, че да възвърнеш баланса?
  • #5
    5 rate up comment 7 rate down comment
    до долния ( преди 1 месец )
    Колите отиват в историята.Все по малко млади искат книжка.Най много скутер и тва е.
  • #4
    24 rate up comment 18 rate down comment
    Хейтър ( преди 1 месец )
    По добре 15г тойота отколкото 5г в голфо.
  • #3
    17 rate up comment 27 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    150 млн е производството на Тойотка за 15 г. С други думи, тази статистика показва, че след едва 15 г, колите и са шепа фина ръжда зад някой блок. Тъжно.
  • #2
    18 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Абе на тебе Тесла да не ти е бръкнала в ***? С тесла ставаш, с тесла лягаш дори когато ти говорят за Toyota?
  • #1
    14 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нема, страшно, Тесла с по 20те милиона на година ще ги изпревари до 2035г. Нали така, Митьо Бустеров? Или всъщност, я чакай малко...