Автомобилните дизайнери полагат огромни усилия, за да създадат нещо, което ще развълнува пазара, така че шефовете им да могат да продават много коли, а акционерите да бъдат щастливи. Работата им обаче не винаги е успешна, като дори обновяването на даден модел не дава добър резултат и съответно не увеличава продажбите.
Все пак автомобилни производители като Volkswagen обикновено се вслушват в критиките, учат се и правят корекция на курса, особено когато става въпрос за емблематични модели като Golf. Има обаче и други примери на производители, които са се поучили от грешките си и са създали много подобрено следващо поколение. Ето ви 10 примера на модели, при които дадено поколение се е справило добре, но следващото е било много успешно.
10 модела, спасени от смяна на поколението (ГАЛЕРИЯ):
Така се появи LF, който не беше толкова впечатляващ на външен вид, но предложи редица подобрения. Компанията беше настроила окачването за превъзходна производителност и шасито беше много уверено на пътя. Освен това предлага по-удобни за потребителя технологии и по-добри материали в кабината, което му придава по-премиум усещане. Едновременно изглеждаше и се чувстваше луксозен, с което повиши привлекателността на Hyundai на пазара на автомобилите със средни размери.


1