Автомобилните дизайнери полагат огромни усилия, за да създадат нещо, което ще развълнува пазара, така че шефовете им да могат да продават много коли, а акционерите да бъдат щастливи. Работата им обаче не винаги е успешна, като дори обновяването на даден модел не дава добър резултат и съответно не увеличава продажбите.
Все пак автомобилни производители като Volkswagen обикновено се вслушват в критиките, учат се и правят корекция на курса, особено когато става въпрос за емблематични модели като Golf. Има обаче и други примери на производители, които са се поучили от грешките си и са създали много подобрено следващо поколение. Ето ви 10 примера на модели, при които дадено поколение се е справило добре, но следващото е било много успешно.
10 модела, спасени от смяна на поколението (ГАЛЕРИЯ):
Второто поколение на Escape даваше усещането, че Ford не е в крак с конкурентите си. Най-важното е, че цялостният дизайн беше доста квадратен, с остарял интериор и слабо представяне на пътя. Това се отрази не само на имиджа на марката, но и на продажбите на Escape, тъй като той значително отстъпваше на конкурентите си в сегмента.


1