IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

10 модела, спасени от смяна на поколението

Производителите често се вслушват в критиките и се връщат в правия път

Автомобилните дизайнери полагат огромни усилия, за да създадат нещо, което ще развълнува пазара, така че шефовете им да могат да продават много коли, а акционерите да бъдат щастливи. Работата им обаче не винаги е успешна, като дори обновяването на даден модел не дава добър резултат и съответно не увеличава продажбите.

Все пак автомобилни производители като Volkswagen обикновено се вслушват в критиките, учат се и правят корекция на курса, особено когато става въпрос за емблематични модели като Golf. Има обаче и други примери на производители, които са се поучили от грешките си и са създали много подобрено следващо поколение. Ето ви 10 примера на модели, при които дадено поколение се е справило добре, но следващото е било много успешно.


10 модела, спасени от смяна на поколението (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #8
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Хаха ( преди 2 седмици )
    Голф 4ка, какви 20млн, ти добре ли си? Ето Образовай се Golf 11974-19836.9 millionGolf 21983-19916.3 millionGolf 31991-19974.8 millionGolf 41997-20034.9 millionGolf 52003-20083.4 millionGolf 62008-20123.6 millionGolf 72012-20206.3 millionGolf 82020-present1 million
  • #7
    14 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    До коментар номер 1: Тесла нямат причина да се интересуват в мнението на клиентите си защото те не са автомобилна компания, а са финансова пирамида която произвежда нещо за да бъде схемата законна. Продажбите им за първия квартал са катастрофални, обаче цената на акциите отново порастна и са с 12% ръст за последните 30 дена. Това е най-голямата шит койн спекулативна схема в Света. Ружа Игнатова ряпа да яде.
  • #6
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Golf 4 ( преди 2 седмици )
    Модели спасили компании с Фиат Пунто с моделна гама Браво Брава и Мареа, която си е Брава седан.Пежо 205 с модели 309 и 405 и Рено 19, явяващо се пряк конглокент на Голф 4, Брава и сие.
  • #5
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Golf 4 ( преди 2 седмици )
    е 20 милиона копи, а 5-цата със 6-цата само 6.1 милиона.Та кой е по успешен модел, а Перърчо.Когато фактите говорят и неграмотен Пепи мълчи!
  • #4
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Golf 4 ( преди 2 седмици )
    Е много добър автомобил, роден в силно конглокентна среда.Като нов е сравним със БМВ 3-та серия и Мерцедес Ц класа.Но всичките му конглокенти са също толкова добри.Да вземем например Фиат Брава, Опел Астра позната у нас като полицейската, все добри и качествени автомобили за своето време.Голф 5 е лъскава опаковка и набор от проблемни двигатели, бензин и дизел.
  • #3
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    "Предлагаше се също така много мощен и готов за писта модел - Civic Type R, което даде на Honda допълнителен тласък."- Петре, Type R се прави от хечбека , а в свободното ти съчинение става дума за Сивик седан! Нерде Ямбол, нерде Станбул?
  • #2
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Всяка дума, написана за Сивика, са лъжа. Това е доста неергономична кола с неудобни седалки, криво и тясно място за краката, нелогична и неудобна мултимедия, недобро окачване и един куп други недостатъци. Единствено предимство - добре обезшумена е.
  • #1
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Повечето производители се вслушват,но Тесла не се вслушват и ще го разберат по трудния начин.