IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Renault извади три нови вана

Електрическият Trafic е коренно променен и идва с 450 километра пробег

Изложението за търговски превозни средства в Бирмингам се запомни с някои големи премиери. Сред тях представянето на новия  Renault Trafic. Френската марка показа още вариант с отворена товарна платформа Goelette и вана Estafette.

    
товарни Renault
   
      
И трите са базирани на новата SDV (Software Defined Vehicle) архитектура, създадена от  подмарката Ampere на Renault Group. Под нея е разположена платформа тип „скейтборд“. И макар размерите на батериите да не са потвърдени, Renault обеща пробег до 450 км. Скоростта на зареждане позволява 20 минути от 15 до 80 процента капацитет.

Новата електрическа платформа на Renault е проектирана да бъде гъвкава. Компанията е произвела тези три варианта, за да демонстрира точно това. Всички имат еднакви по-ниски брони, но носят свой собствен уникален дизайн. Trafic E-Tech е със значително променен външен дизайн от настоящия модел с ДВГ. Има светеща емблема, тънки LED фарове и тесни вертикални светлини отзад. Впечатлява с изобилие от черни облицовки. И четирите колела са избутани максимално във всеки ъгъл, за да се подобри товароносимостта. Renaultтвърди, че радиусът на завой от 10,3 метра на Trafic е същият като този на  суперминито Clio. 

Предлагат се два варианта за батерии, като тази с дълъг пробег е с енергийно плътен никел-манганово-кобалтов пакет. По-малката (и по-евтина) литиево-желязно-фосфатна батерия може да осигури пробег от 350 км. Монтиран е един електрически двигател, който произвежда 201 к.с. Технологията „vehicle-to-load“ може да захранва инструменти и оборудване, а „vehicle-to-grid“  да изпраща енергия обратно към мрежата.
   
   
товарни Renault
  
          
Trafic E-Tech ще се предлага в размери L1 и L2 - с товарен обем съответно 5,1 и 5,8 кубически метра. Височината на покрива от 1,9 метра означава лесен достъп до многоетажни паркинги. Вътре кабината разполага с много място за съхранение и е изработена от издръжливи рециклирани материали. Разположени са 12-инчов сензорен екран и 10-инчов дисплей за водача, които включват най-новите свързани услуги.
  
   
товарни Renault


Goelette използва същата основна платформа и структура като Trafic, но е вариант с шаси кабина, който може да бъде оборудван с различни стилове на каросерията. Името идва от камион с отворена платформа, който Renault предлагаше през шейсетте и седемдесетте години. И това е външният вид на демонстрационния модел. Други конфигурации включват ван и самосвал, като Renault твърди, че шасито може да издържи до 1,4 тона тегло. Широка гама ще се предлага директно от завода или чрез мрежата от специалисти по конверсии Qstomize на Renault. 
 
    
товарни Renault
  
           
Estafette получава името си от търговски автомобили
Renault от миналото. Фургонът е дълъг 5,27 метра, широк 1,92 метра и висок 2,6 метра. Има огромен товарен обем от 9,2 кубически метра. Външният му вид е повлиян от концепцията Estafette, представена миналата година, докато производственият модел има същата предна част като Trafic. Той е с плъзгащи се странични врати и ролетна щора отзад. Това позволява на хора с височина до 1,9 метра да се движат лесно между кокпита и товарното отделение. Хитър жест към заетите шофьори на доставки - плъзгащите се странични врати могат да се отварят с лакът, което улеснява качването на пакети.

Повече подробности ще бъдат обявени преди пускането на трите автомобила в продажба през 2026 година. Renault потвърди, че новите модели ще се произвеждат в завода в Северна Франция, където се сглобява и настоящият Trafic.
  
  

0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    до 10 ( преди 1 месец )
    Слънцето никога не спира, заггубеняк, а с твоята пробита кофа искам да те видя как ще вадиш бензин от запечатаните подземни резервоари.
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    доктор Петров ( преди 1 месец )
    Когато в болницата спре тока,се включва аварийното захранване в мазето.Болницата не се захранва със скъп електромобил.
  • #10
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Бензин мога да налея с кофата.Ти как ще заредиш тостера,като спрат тока?
  • #9
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До сляпо вярващия ( преди 1 месец )
    Всяка бензиностанция си има авариен агрегат на бензин.Други въпроси.
  • #8
    6 rate up comment 4 rate down comment
    до 2 ( преди 1 месец )
    Смещник, като спре токът, как ще заредиш на бензиностанцията, като помпата е на ток? Ще стоиш и на тъмно и никъде няма да можеш да отидеш. С електромобила си уреждаш и двата проблема.
  • #7
    6 rate up comment 6 rate down comment
    До сляпо вярващия ( преди 1 месец )
    Аз съм шефа.Електричка за фирмата не бих си купил.Куц кон не ми трябва.
  • #6
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До#3.Електромобилът ще захранва цяла къща само,ако е зареден предварително.Ако няма ток цяла седмица ще тичаш до железарията за бензинов генератор.
  • #5
    7 rate up comment 5 rate down comment
    До сляпо-каращия как ( преди 1 месец )
    Затова шефът ти не ти иска мнението, драги ми нискоквалифициран работнико!
  • #4
    4 rate up comment 7 rate down comment
    До сляпо вярващия ( преди 1 месец )
    По-скъпи, по-тежки, малък пробег, зимата са трагедия, постоянно хвърляш боб ще успееш ли да си свършиш работата с тях. Стават само за малки разстояния.
  • #3
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Като спре токът, електромобил с V2G може да захранва една къща няколко дена. Та, кой от показаните модели, викаш, шефът ти ще ти връчи да караш скоро?