По едно време, атмосферните бензинови V6 двигатели бяха много търсени в леките автомобили, тъй като имаха оптимално съотношение между мощност, размер и тегло. В ерата на турбокомпресорите и хибридите обаче, вече има значително по-малко "шестака". А сред тях имаше много надеждни, които не създаваха големи проблеми, като тези в галерията.
6 безпроблемни атмосферни "шестака" (ГАЛЕРИЯ):
Toyota 2GR-FKS
Разбира се, този двигател трябва да се държи под око. Често от него тече масло, особено по капака на ангренажния ремък. Възможно е и помпата да тече. Важно е също да се обърне внимание на звуците: преди повреда, водната помпа обикновено започва да работи много по-шумно от обикновено.
Разбира се, този двигател трябва да се държи под око. Често от него тече масло, особено по капака на ангренажния ремък. Възможно е и помпата да тече. Важно е също да се обърне внимание на звуците: преди повреда, водната помпа обикновено започва да работи много по-шумно от обикновено.
Проблемите с оборотите на празен ход могат да бъдат решени чрез почистване на дроселовата клапа. Няма да е зле тази процедура да се прави на всеки 50 000 км. Ангренажната верига на 2GR-FKS обаче издържа до 200 000 км, а ресурсът на самия двигател лесно надхвърля триста хиляди.


1