По едно време, атмосферните бензинови V6 двигатели бяха много търсени в леките автомобили, тъй като имаха оптимално съотношение между мощност, размер и тегло. В ерата на турбокомпресорите и хибридите обаче, вече има значително по-малко "шестака". А сред тях имаше много надеждни, които не създаваха големи проблеми, като тези в галерията.
6 безпроблемни атмосферни "шестака" (ГАЛЕРИЯ):
Този V6 има чугунен блок и задвижване с ангренажен ремък, което не е лошо, защото е здрав и надежден. Вярно е, че все пак трябва да се следи за състоянието му: скъсването му обикновено води до огъване на клапаните. А ресурсът на този двигател значително намалява, ако върху него попадне масло изпод течащо уплътнение на капака на предния блок.
Масло може да се загуби и поради износване на уплътнителните пръстени и семерингите. Това обаче се случва най-вече при двигатели с пробег над 200 000 км. Основното е да не се допуска спадане нивото на маслото, тъй като коляновият вал се поврежда много лесно от най-малките вибрации. Иначе 6G72 многократно е демонстрирал, че може да изкара 400 000 км без основен ремонт.