IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Audi RS 5 ще бъде plug-in хибрид с над 600 коня

2,9-литровият V6 остава, ще му помага мощен електромотор

Audi завършва подготовката за пускането на пазара на новите RS 5 Avant и RS 5 Berlina. Двата модела са били показани на дилъри в САЩ на частно събитие, като премиерата им ще се състои до няколко седмици.


Audi RS5


Според информациите RS 5 ще тръгне по нов път, тъй като за първи път ще получи plug-in хибридно задвижване. Познатият 2,9-литров V6 с двойно турбо вече ще бъде съчетан с електрически мотор, осигуряващ комбинирана мощност над 600 конски сили. Неофициално се твърди, че само бензиновият двигател ще произвежда 434 к.с., докато хибридната система допринася с допълнителни 174 к.с.

В чисто електрически режим спортните версии ще изминава близо 100 км (по цикъла WLTP), което е впечатляваща цифра за PHEV, фокусиран върху производителността. Тя се постига благодарение на нова батерия с капацитет 25 kWh. Ускорението също ще бъде забележително, като се твърди, че спринтът от 0 до 100 км/ч ще отнема само 3,4 секунди.


Audi RS5


Шпионските изображения и клипове, споделени в социалните мрежи, разкриват значително по-агресивен външен дизайн. Отпред RS 5 има широка решетка Singleframe, заобиколена от ъглови LED фарове. Отзад тънките LED задни светлини и характерното разположение с четири ауспуха допълват мускулестия профил.

Новото RS 5 ще се предлага както в седан, така и във форма на комби Avant. Хибридната инсталация от 608 к.с. е много по-мощна от предишния вариант, който разчиташе на същия 2,9-литров V6, но с 450 к.с. Спортният модел запазва системата за задвижване на четирите колела quattro, седемстепенна трансмисия S tronic и векторизирането на въртящия момент.


0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 4 - Разлиакта е, че Ауди искаше да е "изцяло електрическо" и започна прекалено рано, с прекалено грандиозни модели или по-скоро провали за такива. БМВ го започна хитро. Ето ви едно i3 - даже имаше и такива дизелов двигател, че да дозарежда батерията. Ето ви i8 - хибрид. Я дай, да се учим и да не повтарям гршките на конглокнецията. Може и да е безумие, но самата идея, да имаш градски седани и купета с по 600+ си е безумие попринцип. Просто БМВ са по-добри в монетизирането на безумията.
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    3-ти, И да и не. Те и БМВ М направиха безумието М5, тежащо 2.5т (което също поражда много въпроси), и те наляха мног пари в е-колите, но се съмнявам точно това да е причинита.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 2 - Защото Ауди наля прекалено мнго пари в електрификация и сега отчаяно се опитва, да оправдае разходите и провалите си.
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    И защо? Ясно е, че на ток няма да се кара. Но ще си влачи едни 200кг батерия, усложнена задвижваща система...
  • #1
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Става, само с тия екрани вътре колите станаха като увеселителен парк за 10 годишни