IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Какво да очакваме от новата Toyota Corolla Cross

Следващото поколение ще прилича на EV, но ще се движи като Prius

Следващите няколко години ще бъдат доста натоварени за Toyota, като компанията готви както редица нови модели, така и актуализация на настоящите си. Японският производител полага основите на едно цяло поколение превозни средства, които да бъдат съобразени с промените на изискванията на потребителите. И в него основна роля ще играе най-популярният автомобил в историята - Corolla, който отново ще се пристигне в три варианта - хечбек, седан и комби. Какво обаче се случва с Corolla Cross?


Toyota Corolla Cross


Този компактен SUV, който е позициониран като по-компактна, по-малко здрава и най-важното по-евтина алтернатива на RAV4, трябва да се преобрази. От Toyota все още не съобщават как и кога ще се промени моделът, но всички знаци сочат, че той ще получи сериозно освежаване през следващите няколко години.

Все още няма снимки на тестови прототипи на новия SUV, но дигиталният художник Theophilus Chin се опитва да промени това. Той публикува спекулативни визуализации, които представят Corolla Cross с най-новите дизайнерски знаци на марката. В случая те са взаимствани основно от Urban Cruiser EV - по-малък електрически SUV, като ясно подсказват бъдещия стил на марката.

Бъдещият SUV приема вече познатото лице на марката, допълнено с по-тънки LED фарове и чиста предница без решетка. В същото време страничният профил и задната част напомнят на Suzuki e-Vitara, механичен близнак на Toyota Urban Cruiser EV. В действителност следващата Corolla Cross вероятно ще тръгне по свой собствен път, с по-изваяни линии като най-новите C-HR и C-HR+, въпреки че вероятно ще запази по-квадратна задна част от името на практичността.

При интериора очакванията са, че Toyota ще заложи на по-дигитален, свързан кокпит с по-големи екрани и оформление, което отразява най-новото от гамата на марката. В същото време Corolla Cross вероятно ще запази своите семейни корени, с кабина, фокусирана върху използваемостта и комфорта. Очаква се и подобрен набор от усъвършенствани системи за подпомагане на водача.

Що се касае до задвижването, тенденцията в Toyota е да не се променя това, което работи, така че следващата Corolla Cross ще продължи да използва платформата TNGA-C с някои постепенни подобрения. Под капака нещата може да станат по-интересни, тъй като компанията разработва нов 1,5-литров четирицилиндров двигател, който ще се появи в няколко варианти - с турбокомпресор, хибрид и plug-in хибрид. Това ще осигури както допълнителна производителност, така и по-нисък разход на гориво.


Toyota Corolla Cross


Сегашната Corolla Cross беше представена през 2020 като компактен SUV, запълващ празнината между по-малкия C-HR и по-големия RAV4 в гамата на Toyota. В момента моделът се предлага на различни пазари по целия свят, като се отличава с малко по-различен дизайн в зависимост от региона. В зависимост от региона той претърпя актуализации през тази и миналата година, което означава, че ще остане в производство поне още 2 години.

Ако приемем, че Toyota се придържа към обичайния си продуктов ритъм, новата Corolla се очаква през 2026, а следващата Corolla Cross вероятно ще последва през 2027.


0 от 500
  • #31
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 седмица )
    Хайде сега си запиши че вали сняг докато шофирам по магистралата и пиша и можеш да го повтаряш няколко години че пиша винаги и само докато вали сняг и карам по магистралата, че денонощно си чета имейлите защото веднъж така съм ти казал. Троловете сте толкова функционално неграмотни, че каквото ви кажат да мислите веднъж го мислите цял живот. Щом някой е казал че вали сняг значи всеки ден от годината вали сняг, и така години наред докато не ви кажат да мислите нещо различно
  • #30
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 седмица )
    До 29. Браво! Вече мозъците ви деградират и не възприемате информацията само след три години А за този извод ви бяха необходими пет години някой да ви напише какво да мислите и да започнете да го повтаряте! Разбира се че като ме питаш кой в момента предлага най-добрата технология и кой е най-напреднал технологично, няма да ти повтарям информацията от 2002 година че това е Toyota и да я повтарям до 2050 година. Разбира се че ще сменям имената в зависимост от това кой какво предлага В МОМЕНТА
  • #29
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    А не, той Митьо сега обяснява, че всъщност Тесла винаги са му били проблематични и не са му любимци. Сега всичката пара е за китайците. БУД и Шайоми са новите му кумири... До след 6 месеца примерно, когато ще смени имената в екселските си таблици за милионите цикли, километри и долари.
  • #28
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 седмица )
    Аз за разлика от тях не съм изпаднал в шок и ужас че някой утре ще ме свали от дизела и не се притеснявам да си го карам. За разлика от тях моите решения не са продиктувани от сектантство по Грета тунберг и неспоменавам екология във всяко трето изречение при избор на автомобил. Но не съм си заровил главата в торбата да ВЯРВАМ, че щом аз не съм си купил електромобил значи електромобилите не стават и нямат бъдеще. Всеки ще си купих електромобил Когато му дойде времето, включително троловете от тро
  • #27
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 седмица )
    До 26. Я се разбери с троловете от тролфермата дали хваля Тесла или китайците, дали твърдя че утре ще има 4 милиона електромобила в България или това го твърдят антиелектриците паникьосани и побъркани от бързото навлизане на електромобилите, докато аз им обяснявам че дори през 2050 на дали ще има 2 милиона електромобила в България. Както виждаш аз правя ОБЕКТИВНИ сравнения, а не величая марки, народности и не обяснявам като троловете как желая мъжки зад ници. Говоря с цифри и факти без емоции.
  • #26
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Ае спри се бе ( преди 1 седмица )
    Слушай, постоянно си в уклон към EV-та и специално Tesla. От всяка тема, от всяка статия и ситуация се появяваш и започваш умопобъркани спорове за / против EV-тата. Престани човеко, ужасно противен и досаден ставаш, адвокат на Tesla ли си, агент ли си какво си?!?! Никой не ще да ти слуша обясненията проценти стойности пазарни дялове и незнам си какво за тия скапани недодялани батерии!!Познавам хора реват на глас от тия Тесли, други пък са доволни! Ае пробвай сам EV, избора е личен!
  • #25
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 седмица )
    Троловете от тролофермата постоянно обясняват колко много лъжа Но досега не се посочили кой от изброените факти не е верен! ЗНАЯТ ЧЕ СЪМ ПРАВ, ВЯРВАТ ЧЕ ГОВОРЯ С ФАКТИ И ИСТИНАТА, НО РЕАЛНОСТТА НЕ ИМ ХАРЕСВА! Например че големият стратег на Toyota е вдигнал продажбите с 5% за последните 10 г, а некадърника на пирамидата Тесла е вдигнал продажбите с 5000 % . Че пазарната капитализация на Toyota за последните 10г се е повишила с 60% а на Тесла само за последната година с 70% а за 10г с 19 000%
  • #24
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 седмица )
    И тук също много лъгах, нали?"Антитрол ( преди 11 часа )ЗАЩОТО китайците ВЕЧЕ опровергаха ВЯРВАНИЯТА които Toyota, внушаваше както на политиците така и на своите последователи. 1. Че няма достатъчно материали, за производството на толкова електромобили. 2. Дори да има материали е невъзможно да бъдат произведени толкова батерии. 3. Батериите са скъпи, имат кратък живот и бавно зареждане. 4. При преминаване къмелектромобили няма да има достатъчно ток. 5. Мрежите ще се сринат"
  • #23
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 седмица )
    Пълна лъжа е че за Toyota се чака девет месеца. Toyota те са наредени и чакат на щанда - докарани пресни от предния ден защото Toyota съм големи стратези и знаят точно колко бройки ще продадат на следващия ден. Също така са предвидили колко хибрида ще продадат за годината и са поръчали точно толкова части и никога няма недостиг! Ама аз съм лош лъжец и лъжа и си ги измислям тези неща!
  • #22
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 седмица )
    Извинявай че лъжа така нагло и Toyota е изградила по-голяма зарядна инфраструктура от Tesla. Тойода е най-великият стратег и за последните 10 години има 50% ръст на продажбите а продажбите на Тесла за същите 10 години не са мръднали с повече от 12%. Колкото са били през 2014 толкова бяха и през 2024 година, ама аз лъжа за да ви ядосвам и за да говоря срещу Toyota. Постоянно обиждам останалите че са психопати а троловете сте най-честните хора на света и никога не лъжете и обиждате! НИКОГА НИКОГА