IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Хибридите настъпват - какво да очакваме до края на годината?

Водещите производители залагат ударно на такива модели в Европа

Хибридните автомобили са високо ценени от тези, които търсят нисък разход на гориво, предимствата на електрификацията и практичността да не се налага да мислят за зареждане на батерията. Благодарение най-вече на Toyota, която въведе "пълната" хибридна технология, тези превозни средства могат да се движат само в електрически режим. И в крайна сметка през 2024 пазарният дял на HEV в Европа достигна 11,8% в сравнение с 4,8% през 2020.

Широкото присъствие на изцяло хибридни модели в ценовите листи на производителите кара повече от един на всеки десет шофьори да изберат такова задвижване. В същото време през последните месеци станахме свидетели на излизането на много малко нови хибридни автомобили за сметка на обновени модели. Тази тенденция е на път да се промени в следващите месеци, като се очаква водещите производители да пуснат голям брой нови HEV. Предлагаме ви най-очакваните от тях.


Най-очакваните хибриди през 2025 година (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    На баба ви дедовеца ( преди 6 дни )
    Очаквайте неособено приятни изненади с цените за по-скапани нови модели.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Denk ( преди 1 седмица )
    Хибрида има някакво минимално влияние върху разхода на гориво и то единствено в градски режим на движение. А тези, които карат извънградско предимно, нямат никаква полза от него!
  • #8
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Хората явно им се кефят. Естествено тия хибридни системи само оскъпяват колите. Вероятно има някакво намаление на разхода при градско, но едва ли може да компенсира разликата в цената. Но пък с тяхна помощ хората по-лесно ще вземат решение дали да минат на EV (тия поне следва да са по-нечупливи), или да плащат по-скъпо за кола с ДВГ (извън града електриката или не прави нищо, или добавя мощност). За нас остава утехата, че като им замине електрическата част, ще имаме евтини коли с ДВГ нов внос.
  • #7
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 седмица )
    Към написаното от РУК имам само дребни допълнения. Както средната възраст на автопарка, така и замърсяването в градовете са се повишили, но това не е заради повишените цени и завишените норми, защото на практика по продажбите на нови автомобили се увеличават. Просто автомобилите стават все повече и повече и се карат по-дълго от преди, колкото и да битоват митовете, че новите автомобили вече се бракуват по-рано, А едно време са били вечни. Средният годишен пробег също се увеличава.
  • #6
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 седмица )
    Чудесно! Поредното доказателство как се раждат "мислите" на троловете от тролфермата. Някой им пише подробно и перфектно какво да "мислят". Просто гледат кой го е написал и започват да "мислят" същото. Обаче когато аз пиша абсолютно същите неща които е написал РУК в момента, скачате срещу мен и си обяснявате чувствата и колко мразите да четете, затова дори не сте го прочели.
  • #5
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Хаха ( преди 1 седмица )
    Много е готино като си прочетеш мислите, написани подробно и перфектно. Евала РУК!
  • #4
    6 rate up comment 6 rate down comment
    РУК ( преди 1 седмица )
    Не само се създадоха хибриди които просто да лъжат системата,без съществен ефект върху емисиите,а всички забрани и якото вдигане на цените на нови коли заради норми и глоби за емииси, принудиха много повече хора да купуват и карат по-стари коли. Средната възраст на автопарка в Европа последните 5 години се е вдигнала драстично.Качеството на въздуха въпреки всички хибриди и EVта се е влошило и всичко това на цената на изключително много от нашите пари! За съд са и те и зомбитата пропагандатори!
  • #3
    7 rate up comment 5 rate down comment
    РУК ( преди 1 седмица )
    Лично аз не виждам разлика между законите и субсидиите за електрички и същите неща за трансджендър стимулацията!Те са измислени от едни и същи идеолози де.Познавам много хора,и аз съм един от тях,които бяхме огромни феновено на идеята за ел. задвижването.Много преди да я има тесля и фанатиците и.Всички закони,забрани,субсидии,не само сложиха прът в истинското развитие на EVта и Хибриди.Не само настроиха големия процент хора срещу тези технологии.А и доведоха до по-лоши еко резултати накрая.
  • #2
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    напъват, напъват.. д ане вземат да родят? Незнам какво бъдещв им се очертава и на тях, като из западната преса ми се мерна заглавие, че най-вероятно ще има отмяна на забраната на ДВГ, както и преразглеждане на еко нормите и сроковете.
  • #1
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Само проблеми, такси и ограничен ... това може да очакваме, ако последните 15 години са индикация.