За мнозина японските автомобили са еталон за надеждност. Казват, че такива автомобили могат да изминат стотици хиляди километри без нито една повреда. Всъщност това не е съвсем вярно. Ето пет седана от Страната на изгряващото слънце, излезли в началото на века, които са на обратния полюс като надеждност.
Пет проблемни японски седана от началото на века (ГАЛЕРИЯ):
Като цяло двигателите на Legacy имат добър ресурс, но много капризни. Боксерните "четворки", независимо дали са с турбокомпресор, са склонни към течове на масло, особено през уплътненията на разпределителния вал и гарнитурите на капака на клапаните. Те също са много чувствителни към прегряване, а охладителната система, особено радиаторът, не е много надеждна. Трилитровият EZ30 също страда от разход на масло и течове, а грешният избор на масло може да доведе до повреда на обтегача на веригата и необходимост от смяна на комплект ангренажен ремък.
В други отношения обаче Legacy се държи добре. Шасито радва със своята издръжливост. Интериорът е изработен от висококачествени материали и не е склонен към скърцане. Скоростните кутии, механични и автоматични, са много надеждни. Задвижването на четирите колела, особено при версиите с автоматична скоростна кутия, които използват многодисков съединител, също е издръжливо.


0