За мнозина японските автомобили са еталон за надеждност. Казват, че такива автомобили могат да изминат стотици хиляди километри без нито една повреда. Всъщност това не е съвсем вярно. Ето пет седана от Страната на изгряващото слънце, излезли в началото на века, които са на обратния полюс като надеждност.
Пет проблемни японски седана от началото на века (ГАЛЕРИЯ):
Години на производство - 2003-2008
Среден пробег преди сериозен ремонт - 150 000 км
Основни проблеми: корозия на каросерията, слаб вариатор
Teana е голям, удобен и добре оборудван седан без излишни премиум амбиции. По едно време този модел беше добър конкурент на Toyota Camry, но, уви, не успя уверено да издържи на своите "болежки" през годините.
Вземете например каросерията. Металът е тънък и лесно се поврежда в ежедневни ситуации, като например при среща с количка на паркинга пред супермаркета. Боята също е тънка, а фабричното поцинковане не е направено по най-добрия начин. Ако повредата не бъде отстранена навреме, ръждата бързо ще се разпространи, което ще наложи основен ремонт. Особено страдат праговете и колоните, тъй като боята се износва най-бързо. Второто поколение се оказа още по-лоша в това отношение.


0