За мнозина японските автомобили са еталон за надеждност. Казват, че такива автомобили могат да изминат стотици хиляди километри без нито една повреда. Всъщност това не е съвсем вярно. Ето пет седана от Страната на изгряващото слънце, излезли в началото на века, които са на обратния полюс като надеждност.
Пет проблемни японски седана от началото на века (ГАЛЕРИЯ):
Honda Accord
Каросерията не е единственото болно място на модела. Двигателите K20 и K24 могат да започнат да гълтат масло дори при относително малък пробег. Течовете на масло също не са необичайни. Типичните източници включват капака на клапана, тапата на главата на цилиндъра и уплътненията на системата i-VTEC.
Каросерията не е единственото болно място на модела. Двигателите K20 и K24 могат да започнат да гълтат масло дори при относително малък пробег. Течовете на масло също не са необичайни. Типичните източници включват капака на клапана, тапата на главата на цилиндъра и уплътненията на системата i-VTEC.
Друго главоболие за собствениците са слабите катализатори. Техният експлоатационен живот обикновено не надвишава 150 000 км. След това те започват да се разпадат и керамичният прах попада в двигателя, което води до ускорено износване на буталната група.


25