fallback

BYD показа зарядна за EV, която добавя 2 км пробег в секунда

Акциите на китайския производител скочиха веднага след премиерата на иновативното устройство

Китайският концерн BYD добави най-мощната зарядна станция за електромобили в света. Тя произвежда до 1000 kW, като е в състояние да добави 2 км пробег за секунда. Компанията обяви, че ще инсталира 400 такива станции в цял Китай, съобщава местното издание CarNewsChina.

Веднага след премиерата на новия суперчарджър акциите на BYD на фондовата борса в Хоснконг скочиха с 6% - до 53 щатски долара. От началото на година тяхната стойност е нараснала с цели 50%.

Новият портал за зареждане може да работи с напрежение до 1000 V и с ток до 1000 А, пиковата му мощност е 1000 kW. Като се вземат предвид режимите за увеличаване и намаляване на мощността в началото и края на цикъла на зареждане, енергията от зарядната осигурява 400 км автономност само за 5 минути.

Така BYD вече разполага с най-мощната зарядна станция в света, като нейният най-близък аналог е разработен от друга китайска компания – Xpeng, и произвежда 800 kW. Сред лидерите по този показател са още два производителя от Китай – Nio, чиито портали достигат пикова мощност от 640 kW, и Li – 520 kW.

fallback
  • #17
    Антитрол ( преди 8 месеца )
    Тоест китайците лъжат, а аз ВЯРВАМ? Пак си гледал в огледалото! Както зарядната станция 1000 киловата, така и автомобилът на BYD, който зарежда на нея с 990 kW са напълно реални. Този автомобил струва 37 000 долара в Китай, а BYD планират да изградят 4000 зарядни станции. Това прочете ли го В статията под която коментираш? Спрямо тези факти ли са изградени твърденията ти? Давай сега с обидите към мен, да замажеш положението . Обясни Колко милиарда да спечеля от последния срив на Тесла?
  • #16
    Антитрол ( преди 8 месеца )
    7,4 kW монофазно зареждане от монофазен контакт с вграденото зарядно в електромобила, за 10 часа през нощта зареждат 74kWh , което е пробегът на гост за 4 седмици. Това достатъчно кратък , , Ясен и категоричен отговор ли е или пак ще рипаш срещу реалността с обидни квалификации към този който ти говори истината в очите с практически примери?
  • #15
    РУК ( преди 8 месеца )
    Аз коментирам статията, критичното мислене го проявих към смисъла на подобна ненужна скорост на зареждане! Нямам нито намерение да проверявам колко и кога станции ще инсталира BYD и къде, защотo тяхна кола никога няма да купя.Нито имам намерение да влизам в спорове с клипоразкъзвач на тема философски разтягания на термина "свобода на ползване и предвижване с личен автомобил" Като навъртиш през живота си километрите които аз въртя на седмица с EVта, се върни да спориш!
  • #14
    Антитрол ( преди 8 месеца )
    Ти Колко опит имаш със зареждане на 1000 киловата да ги отричаш? От опит или от злоба ги отричаш?
  • #13
    РУК ( преди 8 месеца )
    Трябва ли да ти обясня, че "свобода" да зареждаш ток от вкъщи имаш на макс. 150км радиус от дома си, ако ги минаваш нощно време, имаш достатъчно инсталирани фотоволтаици и редовно слънчево време! Каква свобода на избор на ток от вкъщи има Гошо от Овча Купел, с Зой-то втора ръка, в панелката под наем, без лично парко място, който през деня ходи на работа с колата си, а в събота ще ходи на гости на техните в Люляково, Бургаско? Колко километра домашен ток ще ползва?
  • #12
    Антитрол ( преди 8 месеца )
    Ти прояви ли критично мислене или ПОВЯРВА на статията че са 400?
  • #11
    РУК ( преди 8 месеца )
    До 6 - не са 4000 а 400, според статията. Една НУЛА, но прави голяма разлика. Въпреки, че за Китай и 4000 са малко като се има предвид гъстотата на населението в мегаполисите. Но да, 400 са малко, не мислиш ли?
  • #10
    РУК ( преди 8 месеца )
    Няма смисъл да се коментират предимства и недостатъци на електрически автомобили и бързо и бавно зареждане с човек който за целия си живот няма сумарно 30 мин каране на електрическа кола и нула пъти зареждане! Личен опит срещу преразкази на клипчета? Със същия успех мога да водя спор с дъщеря си защо според нея драконите съществуват и могат да летят до звездите с несъразмерно малките си крила. Но с нея този разговор е забавен и е полезен за въображението и.С теб просто е досаден и безсмислен!
  • #9
    Гост ( преди 8 месеца )
    няма електрокар и скоро няма намерение да си купи.При зареждане с до 100 квт,въпроса ми е колко цикъла ще издържи батерията? От 1000 цикъла ,до колко ще изядеш живота на батерията,до 200 -300 цикъла ? Моят бензинов резервоар не се разпада в зависимост от скоростта на пълненето.
  • #8
    Антитрол ( преди 8 месеца )
    До 7. Какви опорки бе пич. Говоря ти с практически примери от реалността, която за твое съжаление не си стои както си я запомнил от преди 30 години А се променя всеки ден. Днес тези 150 км се зареждат за минута и 30 секунди, догодина може да се зареждат за под минута. Колкото и да лаеш, колкото и да се ядосваш няма да промениш реалността. Обиждай се колкото искаш и ползвай сайта за психотерапевт на който да обясняваш как се чувстваш като ми четеш мненията. Дано ти олекне.
fallback
Последни