IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BYD показа зарядна за EV, която добавя 2 км пробег в секунда

Акциите на китайския производител скочиха веднага след премиерата на иновативното устройство

Китайският концерн BYD добави най-мощната зарядна станция за електромобили в света. Тя произвежда до 1000 kW, като е в състояние да добави 2 км пробег за секунда. Компанията обяви, че ще инсталира 400 такива станции в цял Китай, съобщава местното издание CarNewsChina.


BYD зарядна


Веднага след премиерата на новия суперчарджър акциите на BYD на фондовата борса в Хоснконг скочиха с 6% - до 53 щатски долара. От началото на година тяхната стойност е нараснала с цели 50%.

Новият портал за зареждане може да работи с напрежение до 1000 V и с ток до 1000 А, пиковата му мощност е 1000 kW. Като се вземат предвид режимите за увеличаване и намаляване на мощността в началото и края на цикъла на зареждане, енергията от зарядната осигурява 400 км автономност само за 5 минути.

Така BYD вече разполага с най-мощната зарядна станция в света, като нейният най-близък аналог е разработен от друга китайска компания – Xpeng, и произвежда 800 kW. Сред лидерите по този показател са още два производителя от Китай – Nio, чиито портали достигат пикова мощност от 640 kW, и Li – 520 kW.


0 от 500
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    " Гост доскоро се хвалеше че зарежда 150 км за 5 минути всяка седмица. " - Какво толкова е правил 5 минути, подяволите? Аз пълня 80л. за 20 секудни. Тея луди ли са?
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    "Това ще е базова технология, разпространена в цял свят, което напълно ще обезсмисли ДВГ и забраната му. "- Така е! Нека да обезмисли збаранта му. Аз ще си карам ДВГ - нафтата на черничко я вкарваме от ирак. ХА ХА АХА АХХАА ХАХ!
  • #35
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    До 33. Кое не е вярно? И ти ли ВЯРВАШ, че такъв автомобил и такива зарядни станции не съществуват и китайците лъжат за тази технология за зареждане с 1 000 kW мощност? Антиелектриците си лаете, но електрификацията си върви. Днес в Китай китайците предлагат такъв автомобил за 37 000 долара, а след 5-6 години Това ще е базова технология, разпространена в цял свят, което напълно ще обезсмисли ДВГ и забраната му.
  • #34
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Няма ли тук някой фен на Тесла да дойде да напише, че Тесла имат най-великите технологии без аналог и затова струват повече от всички останали авто производители в Света взети заедно.
  • #33
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тротинетка, ти да не си Доналд Тръмп под прикритие? Той така си живее и приказва някакви неща, дето са много велики и верни, ама само в неговата глава.
  • #32
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    А иначе, не остана много за дискусия. Всички опорни точки на антиелектриците отпаднаха с тази новина. Вече нямат никакви и няма нужда от дискусия. Основната опорна точка - времето за зареждане, вече е в историята. Гост доскоро се хвалеше че зарежда 150 км за 5 минути всяка седмица. Признавам си грешката, че автомобилът е от статията не зарежда 3 пъти по-бързо от Гост. От статията във Факти се вижда че зарежда 5 пъти по-бързо. 150 км за 1 минута.
  • #31
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    През есента обмислях закупуване на батерии за съхранение на енергия, И можех да избирам между 16kWh изградени с клетки с живот 10 000 цикъла при 0,5С или 17kWh изградени с клетки 6 000 цикъла на малко по-висока цена заради по-високия капацитет. Познай кои щях да избера? Знаеш ли колко години са 10 000 цикъла дори да успееш да правиш по един цикъл на ден, което е практически невъзможно?
  • #30
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Аз имам повече опит от зареждане на батерии от всички антиелектрици взети заедно. Не ми обяснявай какво знам и какво не знам, след като не можеш да ми посочиш грешка в изказванията. Ти какъв практически опит имаш със зареждане на литиево-йонни батерии? Някога настройвал ли си електрониката по каталожните данни на батерията, за да използваш максимално вносите и без да и навредиш или пък при възможност да удължиш максимално живота и? МИСЛИЛ ЛИ СИ някога по тези проблеми?
  • #29
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Митьо голяма батерия не е пипал и обслужвал и кара само на каталожни данни, където всичко е "птички и пчелички", обаче много обича да натъртва за ВЯРАТА на антиматематиците. За негово съжаление, за да има дискусия, някой трябва да прочете писаниците му, а такива мазохисти стават все по-малко. Ей го на, РУК тества до краен предел "дзен" ученията си, обаче и той е до време.
  • #28
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Но нека разгледаме "недостатъка" за което говориш. Доколкото разбирам вече единствената опорна точка остана, реалистичният сценарий автомобил с ДВГ и електромобил да са спали на зарядната станция и да се събудят сутринта при минус 20 градуса, и да трябва спешно да потеглят. Тогава автомобилът с ДВГ пали при минус 20 градуса и след 30 секунди вече се движи с максималните си 150 коня с 150 километра в час, а горкия електромобил е ограничен на 40 50% от мощността си и разполага само с 500-600 коня