IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BYD показа зарядна за EV, която добавя 2 км пробег в секунда

Акциите на китайския производител скочиха веднага след премиерата на иновативното устройство

Китайският концерн BYD добави най-мощната зарядна станция за електромобили в света. Тя произвежда до 1000 kW, като е в състояние да добави 2 км пробег за секунда. Компанията обяви, че ще инсталира 400 такива станции в цял Китай, съобщава местното издание CarNewsChina.


BYD зарядна


Веднага след премиерата на новия суперчарджър акциите на BYD на фондовата борса в Хоснконг скочиха с 6% - до 53 щатски долара. От началото на година тяхната стойност е нараснала с цели 50%.

Новият портал за зареждане може да работи с напрежение до 1000 V и с ток до 1000 А, пиковата му мощност е 1000 kW. Като се вземат предвид режимите за увеличаване и намаляване на мощността в началото и края на цикъла на зареждане, енергията от зарядната осигурява 400 км автономност само за 5 минути.

Така BYD вече разполага с най-мощната зарядна станция в света, като нейният най-близък аналог е разработен от друга китайска компания – Xpeng, и произвежда 800 kW. Сред лидерите по този показател са още два производителя от Китай – Nio, чиито портали достигат пикова мощност от 640 kW, и Li – 520 kW.


0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До РУК ( преди 6 часа )
    "Недостатъците на днешните батерии не можеш да ги оправдаеш с ненужна и разрушителна за батерията скорост на зареждане!" Правилно заключение, колега. Два са основните разрушителни фактора срещу доброто състояние на днешната батерия. Ниските температури и методологията на зареждане! Умишлено прикриван факт: зарядът не трябва да се извършва и под определен темп. диапазон! Над 100kW, ~5-100%, - 0C. Циклите зареждане значително деградират при минусови темп! Изпитано инфо от Скандинавието!
  • #29
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Антитрол ( преди 9 часа )
    Което доказва че си психопат който не може да каже нищо смислено, а единствената му цел в живота е да дразни хората.
  • #28
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Хаха ( преди 10 часа )
    ***, ти си единствената тема тук от години. Ти Даскала, въпросителния, екселската табличка и ютуб професора, с елементарните математически сметки, които в реалността няма как да се случат. Всички ти се смеят и те нареждат, и след НГ нямаше да пишеш уж хахахаха и лъжец си голям. Пълнатрагедия си, с теб да се дискутира каквото и да е, е изгубена кауза, затова единствено няколко пъти в седмица се включвам. А ти си клавиатурен мишок и бълваш по мин. 50 коментара на ден.
  • #27
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 10 часа )
    "РУК ( преди 14 минути )НЕДОСТАТЪЦИТЕ на днешните батерии не можеш да ги оправдаеш с ненужна и разрушителна за батерията скорост на зареждане!" Ще изброиш ли от личен опит какви са недостигащите на тази батерия, която може да се зарежда с 1000 киловата мощност? Аз виждам само предимства. Например че щом има минимум 1000 цикъла зареждане С мощност 1000 kW, то тези цикли ще са двойно повече С мощност 500 kW, която е напълно достатъчна. 10 000 цикъла така или иначе няма кой да навърти с 50kW заре
  • #26
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 10 часа )
    Почувства ли те по-добре, когато си сподели чувствата тук вместо при психолога? Нещо по темата на статията имаш ли да казваш?
  • #25
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 10 часа )
    Последно, ще се разбереш ли с другото ти аз, дали времето за зареждане на дълъг път има някакво значение или като тръгнеш на 2000 км пътуване, всеки път трябва да спираш да нощуваш при 10 баби да заредиш, вместо да спреш 4 пъти по 5 минути на една от тези зарядни станции?
  • #24
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Хаха ( преди 10 часа )
    Илон Дзинпинка, купи ли си ЕМ? Или от сумати време караш такъв? Достатъчно внимание са ти обърнали тук(аз и не искам и нямам време), че и почти не са те нареждали... Та ако ти е домъчняло....мога да ти кажа че си един зле програмиран нещастен жалък чат бот.
  • #23
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 10 часа )
    Тоест, съм те разбрал правилно! Скоростта на зареждане на съвременните електромобили ЗА ТЕБЕ е напълно достатъчна и говориш от личен опит изграден за милиони километри заредени от контакта на баба ти?
  • #22
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 10 часа )
    Научи я тази математика? 1 милион Госта трябва да заредят 150 км за седмицата, могат да го направят за 1,5 минути на 1 милион подобни зарядни станции, на 40 пъти по-малко зарядни станции за 1час , което са 25 000 зарядни станции. Ако се разпределят да зареждат само по един час на ден, но всеки ден от седмицата, ще са достатъчни 3500 зарядни. Ами ако зареждат 8 часа всеки ден вече са достатъчни под 500 зарядни станции. Ти обаче твърдиш че за да няма опашки трябват 1 милион зарядни!
  • #21
    6 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 10 часа )
    Недостатъците на днешните батерии не можеш да ги оправдаеш с ненужна и разрушителна за батерията скорост на зареждане! Свободата Санчо е,да си заредиш на 30 стотинки вкъщи, от контакта инсталиран в стълба до паркомястото ти,от зарядната в хотела в който си отседнал,от контакта за котлона на баба ти на село.И да знаеш че другия ден или седмица можеш да минеш 800-1000км,без да спираш където не искаш и да зареждаш за 1лв Квч,било то и на уж100 пъти по висока скорост , от на баба ти контакта!Ай чао