Понякога е заради икономиите, понякога - за да се постигнат показатели, които собствените технологии не могат да предложат. На всяка автомобилна марка в света се е случвало да използва двигател от свой съюзник - или дори конкурент. Често тези операции се извършват тихомълком, без много-много да се акцентира, че сърцето на автомобила е присадено от външен донор. Classic and Sports Car подбра 25 от най-запомнящите се примери за автомобили, които ползват задвижване "отвън".
25 коли с "откраднат" двигател (ГАЛЕРИЯ):
Alpine A110
Alpine A110 си спечели репутация на превъзходен рали автомобил. Мощността идваше от скромното Renault 8, когато Alpine беше пуснат на пазара през 1962 година.
В най-малко мощната си форма A110 се справяше само с 956-кубиков двигател. Но повечето Alpine бяха снабдени с по-яки, тунинговани от Gordini мотори до 1,3 литра. За да предложи още повече мощност, Alpine премина към двигатели Renault 12 и 16, които ускоряваха 0-100 км/ч за 7,2 секунди при максимална скорост от 212 км в час.
Alpine A110 си спечели репутация на превъзходен рали автомобил. Мощността идваше от скромното Renault 8, когато Alpine беше пуснат на пазара през 1962 година.
В най-малко мощната си форма A110 се справяше само с 956-кубиков двигател. Но повечето Alpine бяха снабдени с по-яки, тунинговани от Gordini мотори до 1,3 литра. За да предложи още повече мощност, Alpine премина към двигатели Renault 12 и 16, които ускоряваха 0-100 км/ч за 7,2 секунди при максимална скорост от 212 км в час.