Понякога е заради икономиите, понякога - за да се постигнат показатели, които собствените технологии не могат да предложат. На всяка автомобилна марка в света се е случвало да използва двигател от свой съюзник - или дори конкурент. Често тези операции се извършват тихомълком, без много-много да се акцентира, че сърцето на автомобила е присадено от външен донор. Classic and Sports Car подбра 25 от най-запомнящите се примери за автомобили, които ползват задвижване "отвън".
25 коли с "откраднат" двигател (ГАЛЕРИЯ):
Audi S8
Audi S8 от 2005 беше перфектното "кръстосано инженерство" в рамките на разрастващата се Volkswagen Group, обединявайки две крайности на тази империя. Комбинирането на луксозния седан Audi A8 с двигателя V10 от Lamborghini Gallardo беше на пръв поглед противоречива комбинация, но се оказа идеална.
Имаше промени в двигателя за S8, които след това бяха приложени и към Gallardo. За модела на Audi мощността беше намалена до „само“ 444 к.с., а капацитетът бе увеличен до 5,2 литра, с добавен балансиращ вал. Крайният резултат беше спортна лимузина, способна да ускорява до стотака за 5,1 секунди при максимална скорост от 250 км в час, която беше ограничена електронно.
Audi S8 от 2005 беше перфектното "кръстосано инженерство" в рамките на разрастващата се Volkswagen Group, обединявайки две крайности на тази империя. Комбинирането на луксозния седан Audi A8 с двигателя V10 от Lamborghini Gallardo беше на пръв поглед противоречива комбинация, но се оказа идеална.
Имаше промени в двигателя за S8, които след това бяха приложени и към Gallardo. За модела на Audi мощността беше намалена до „само“ 444 к.с., а капацитетът бе увеличен до 5,2 литра, с добавен балансиращ вал. Крайният резултат беше спортна лимузина, способна да ускорява до стотака за 5,1 секунди при максимална скорост от 250 км в час, която беше ограничена електронно.