IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Renault връща дизела на Megane, за да се бори с китайците

Версията GrandCoupé за някои европейски пазари отново получава двигател 1.5dCi

Измина повече от година половина, откакто Renault Mégane напусна пазара, като френската марка предпочете да се сбогува с модела, без да вдига много шум, тъй като по същото време подготвяше премиерана на новия си кросоувър Symbioz. Той трябваше да привлече клиенти, които търсят нещо по-просторно и така да заеме мястото на компактния модел с 5 врати. Оказа се обаче, че не навсякъде тази рецепта работи.


Renault Megane


Пускането на Megane E-Tech Electric също не предизвика очаквания ефект и това накара производителят да продължи да предлага една от версиите на Megane с ДВГ на някои пазари в Европа. Това е Renault Mégane GrandCoupé – седан със спортен и елегентен дизайн, който все още е достъпен в държави като Полша и Чехия, например.

Този модел се появи в средата на миналата година, като идеята беше да „задоволи търсенето от клиенти, които не харесват електрическите автомобили". Досега той се предлагаше само в един вариант - с бензинов двигател 1.3 TCe със 140 к.с., който може да се комбинира с 6-степенна механична скоростна кутия или със 7-степенна автоматична скоростна кутия EDC.

Тази трансмисия се предлага и за Mégane GrandCoupé с дизелов двигател, който сега се завръща в гамата на марката. Това е добре познатият 115 к.с. 1.5 dCi, който привлича потребителите с ниския си разход на гориво (4,5 л/100 км), позволяващ изминаването на повече от 1000 км с едно пълнене на резервоара.


Renault Megane


Дизеловата версия получава подобрено стандартно оборудване в сравнение с бензиновия модел, като тапицирани с кожа седалки, наблюдение на мъртвите зони, предни и задни сензори за паркиране, Pure Vision LED фарове и електрическа задна врата.

Разбира се, този вариант е и по-скъп от бензина. В Полша струва между 27 288 и 28 186 евро, а предлагането му е част от стратегията на Renault да се противопостави на навлизащите на местните пазар китайски модели с продукт, с какъвто те не разполагат - нито по отношение на производителността, нито по отношение на съотношението качество/цена.


0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ех авторе авторе - модела се предлага и в Бг където се казва Меган Седан и дори и в момента го има с дизелов двигател на цена от 48к. А с бензинов 4 цилиндров турбомотор ТСЕ140 е под 40к. Най изгодния седан на пазара.
  • #12
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 10,онкологията от изгорените газове с модерните технологии е най-малкият причинител,виж праха от накладки,праха от асфалта,праха от износване на гумите,които са на каучукова основа и силикати и още химия която попадайки в организма предизвиква онко проблеми,а всички тези които изброих са къде,къде по-опасни за здравето,а се използват и при електрическите талиги.
  • #11
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 3,изкарва ама като махнеш на 1000-та едната нула. до сега гледам Тслите се движат на магистрала с до 90 км/ч малко над тировете,че да им стигне паура,че иначе бензинов агрегат в багажника и туба бензин да зарежда. От направените пътни тестове в реални условия и 450 см. не може да стигне. До 1000 много мамалига без брънза ша изядете дордет се доближите.
  • #10
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Бай Ганьо ( преди 1 месец )
    Виждам, че тук има бая привърженици на онкологията, като мен....
  • #9
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Тро*ла си носи микроАЕЦ в багажника.
  • #8
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Връщаш дизела или фалираш с производството на електрокари.
  • #7
    28 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Поредното доказателство, че производутелите бият отбой. Електричка с тези размери е едно 15 хиляди отгоре. Кой в Европа може да си позволи да ги хвърли ей така на вятъра?
  • #6
    4 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    56 хил. лв? Да, бе, веднага си я купих. Има много по-добри предложения за тези пари.
  • #5
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не е лоша колата,
  • #4
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    На мегаватова станция ли зареждаш,тро*ле.