IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Милионерите не искат електромобили - с едно изключение

За богатите хора колите с ДВГ си остават символ на висок статус

Богатите купувачи продължават да избягват електрическите превозни средства въпреки нарастващата им популярност и подобрената им производителност, сочат последни проучвания, цитирани от различни медии.


Rolls-Royce


Като цяло, електрическите превозни средства се разрастват в световен мащаб, особено в Китай, но премиум пазарът остава встрани. Проблемът не е в технологията, а във възприятието - за богатите автомобили не само мощността има значение, но и ексклузивността.

Големи марки като Lamborghini и Ferrari подхождат предпазливо към електрифицирането на своите модели. Докато Porsche изпитва спад в продажбите на Taycan, Rimac, въпреки иновациите си, не може да продаде всички планирани бройки на Nevera. Причината е проста - електрическите автомобили вече не са уникални, а стават все по-достъпни. На свой ред традиционните автомобили с двигатели с вътрешно горене остават символ на статуса, като тяхната покупка е знак за богатство и привилегия.

Единственото изключение сред луксозните марки, които активно използват електрически превозни средства, е Rolls-Royce, чийто Spectre е успешен на пазара. Това обаче е изключение от общата тенденция - VIP купувачите продължават да предпочитат модели с традиционни двигатели, които осигуряват повече емоции при шофиране и уникално звуково изживяване.

Така че докато електрическите превозни средства се превръщат във важна част от автомобилната индустрия, те все още не могат да се конкурират с тръпката и статута, които автомобилите с ДВГ предлагат.


0 от 500
  • #56
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Rossitto ( преди 1 месец )
    Аз и без да съм милионер не искам. Карам си бензинката и не ми пука.
  • #55
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    От мен да знаеш, умът не се определя по лайковете . Три лайка за 17 минути няма да те направят по умен. Ама ти продължавай да опитваш.
  • #54
    15 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не само, топ 2% най-умните хора в света също не желаем електромобили, поради 1001 причини които като ги споменеш на тези които ги карат и се правят, че не били верни.
  • #53
    1 rate up comment 11 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Но да си сменя мнението има опцията само този който някога в живота си е имал собствено мнение. Хората като вас без мнение са орисани да повтарят чужди мнения и да защитават чуждите мнения от други чужди мнения. Точно както в момента браните интересите на Украйна, САЩ Япония или на която и да е друга държава но дори не знаете какви са вашите или на държавата ви, за да ги браните. При избора на автомобил, телефон, храна или каквото и да е избирате на инат, а не най-доброто за вас.
  • #52
    1 rate up comment 11 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Психопатът обаче не си променя лъжите. Вече дадох няколко линка като доказателство, че съм вярвал за максимум 8-10 милиона МАКСИМАЛНО ВЪЗМОЖНИ НА ТЕОРИЯ, ако останалите не искат да произвеждат електромобили или не могат да си намерят батерии за тях. 20-те милиона беше провокативен въпрос на който лесно можехте да отговорите с КРАТКО И ЯСНО "НЕ", или да си позволи те да пОМИСЛИТЕ, и да кажете някаква година или цифри, които спокойно може да сменяте всяка година до 2030 спрямо обстоятелствата .
  • #51
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Мда ( преди 1 месец )
    Тротинетката врътна дупето,отказа се от старите опорки с Екселските таблици и си измисля нови.
  • #50
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    "Антитрол ( преди 1 час )Възможно ли е електромобилите в световен мащаб да имат повече от 30% пазарен дял в далечно бъдеще или гуруто Тойода е прав че това НИКОГА няма да стане ?" Можеш ли да отговориш на този въпрос? Искаш ли? Имаш ли мнение? Аз съм абсолютно категоричен по този въпрос - Тойода ГРЕШИ или по-скоро лъже умишлено.
  • #49
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Кога съм казал, че ще продадат над 2 милиона още тази година? Или пак правиш внушения като ми вкарваш думи в устата? Никога никога никога запомни никога не съм ВЯРВАЛ, че Тесла някога ще продаде 20 милиона през 2030 или когато и да е. Ни ко га. Поредните внушения за да не отговорите на въпроса през коя година ще спре 50% ръст, зададен през 2019 и повтарям до януари месец 2025, защото и на 31 декември 2024 нямах те топки да отговорите. Ето така водите "ДИСКУСИИ" питате, но не отговаряте
  • #48
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тесла не успяха да прескочат летвата от 2 милиона през 2023 и 2024 година.Защо смяташ,че ще успеят през 2025? През коя година ще продават обещаните 20 милиона от Екселските таблици? Никога!
  • #47
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Възможно ли е електромобилите в световен мащаб да имат повече от 30% пазарен дял в далечно бъдеще или гуруто Тойода е прав че това НИКОГА няма да стане ?