IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BYD подготвя 1000-волтова платформа за EV

Новата технология ще бъде използвана от премиум-моделите на китайския производител

Съвсем скоро BYD ще представи своя собствена 1000-волтова архитектура за електрически превозни средства, като това се очаква да стане в средата на март. След това автомобилният производител ще започне да я внедрява в серийни автомобили и ще изгради мрежа от ултра-бързи зарядни станции.


BYD


Както отбелязва CarNewsChina, новата платформа с 1000 волта ще бъде постепенно въведена във водещите модели на марката, което ще се случи още през следващите месеци. Очаква се да осигури 300 км пробег само за 5 минути.

В сравнение с 800 волтовите платформи, всеки допълнителни 100 волта увеличават мощността на зареждане с 25kW при същия ток. Платформите с високо напрежение намаляват натоварването на батерията, като произвеждат по-малко топлина. В същото време това удължава живота им и осигурява по-бързо зареждане.

Електрическите двигатели ще могат да достигат по-високи скорости, без да увеличават размера си. Също така се отбелязва, че BYD работи върху чисто електрическа архитектура с кодово име BOX. Говори се, че ще тя има по-добра енергийна ефективност.

1000-волтовата архитектура вероятно ще бъде внедрена във водещите модели от серията Dynasty на BYD, включително Han L и Tang L, които бяха обявени през януари. В доклада се казва още, че те ще бъдат представени по-късно този месец. В допълнение, новата зарядна станция на BYD със скорост на зареждане 6C също е забелязана в Китай.


0 от 500
  • #18
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Когато некадърни "журналисти" пишат за овцедушни електрофоби: "Платформите с високо напрежение намаляват натоварването на батерията, като произвеждат по-малко топлина. В същото време това удължава живота им и осигурява по-бързо зареждане." 100% невярно твърдение.
  • #17
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Спокойно можеше да кажеш, че копират от влаковете. При тях напрежението е 25 000 V още от миналия век. Досега нямаше нужда от високи напрежение, защото нямаше клетки които да понесат такава мощност. При Лусид клетките не са нищо особено, а просто са много на брой свързани последователно, защото и капацитетът на батерията е по-голям. Китайците могат да си позволят да вдигнат МОЩНОСТТА, защото имат много по-добри клетки, КОИТО СА ПРОЕКТИРАЛИ В КИТАЙ. От КОГО са ги копирали?
  • #16
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    До 15. Toyota също копираШЕ. Но при копирането подобряваше нещата и ги произвеждаше по-ефективно на по-ниска цена. Същото сега правят и китайците. Но за 1000 V си се объркал жестоко. Както Лусид, така и китайците така и аз, копираме и плагиатстваме от един и същ източник - законът на Ом. Както ти казах според този конспиратор Ом, за да се намалят загубите при 1000 или 3000 kW зареждане в бъдеще, без да са необходими по-дебели кабели, ще трябва да вдигнат напрежението повече от 1000V.
  • #15
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Последния Софиянец ( преди 1 месец )
    Антитроле , Лусид от много години произвеждат автомобили с 1000v архитектура ! Оризарите нищо не са измислили , просто копират . Това го могат най-добре. А когато копираш как ще изпревариш тези от които копираш ?
  • #14
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Дотук те разбраха, но не разбраха, че панелите от 200 лв бяха 330W А тези от 115 лв вече са 540W. По този начин освен от панели се пестят пари и от конструкция, защото на линеен метър профил от конструкцията се монтира много по-голяма мощност.
  • #13
    0 rate up comment 6 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    До 12. Трудно биха те разбрали антиелектриците. Трябва да им дадеш крайния резултат защото са скарани с математиката. Затова ще им дам конкретен пример. Моите панели ги купих по 200 лв с доста добра отстъпка преди около 4 години. В началото на тази зима гледах цените, когато си правих сметката дали да купя още фотоволтаици и батерии и и щях да купувам панели по 115 лв.
  • #12
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Преди 4-5 години един слънчев панел беше около 150евро, сега въпреки инфлацията е наполовина, а цената на киловата е х2
  • #11
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    До 8. Никоя нова технология не е евтина. Всяка нова разработка струва пари. Много пари, които се калкулират върху първите продадени бройки. Точно както смятах, че батериите и фотоволтаиците по принцип са скъпи, но ако калкулираш цена от 1 лев за киловатчас за първата година, следващите 24 години имаш напълно безплатна енергия. Същото е и с технологиите. При китайците е по-лесно - залагат на голям брой автомобили между които да разпределят разходите.
  • #10
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    До 9. И ти четеш същия сценарий на антиелектриците и продължаваш да поддържаш тезата им, че Нютон, Айнщайн и ом, са най-големите конспиратори и всеки като говори за електрическото бъдеще е техен конспиратор. Платен конспиратор. Според антиелектриците, физиката и математиката са измислени ОТ КОНСПИРАТОРИТЕ за да ГИ отказват от ВЯРАТА. Не се ли усещаш че сценария който четем се казва уроци от шести клас?
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Има един австралийски ютюбър - Electric Viking се зове. Същите смешни приказки ги бръщолеви и онзи. Мо-тамо. Наистина все едно от един и същ сценарий четат, което прави все по-трудно да не вярва човек в конспирации.