IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BYD подготвя 1000-волтова платформа за EV

Новата технология ще бъде използвана от премиум-моделите на китайския производител

Съвсем скоро BYD ще представи своя собствена 1000-волтова архитектура за електрически превозни средства, като това се очаква да стане в средата на март. След това автомобилният производител ще започне да я внедрява в серийни автомобили и ще изгради мрежа от ултра-бързи зарядни станции.


BYD


Както отбелязва CarNewsChina, новата платформа с 1000 волта ще бъде постепенно въведена във водещите модели на марката, което ще се случи още през следващите месеци. Очаква се да осигури 300 км пробег само за 5 минути.

В сравнение с 800 волтовите платформи, всеки допълнителни 100 волта увеличават мощността на зареждане с 25kW при същия ток. Платформите с високо напрежение намаляват натоварването на батерията, като произвеждат по-малко топлина. В същото време това удължава живота им и осигурява по-бързо зареждане.

Електрическите двигатели ще могат да достигат по-високи скорости, без да увеличават размера си. Също така се отбелязва, че BYD работи върху чисто електрическа архитектура с кодово име BOX. Говори се, че ще тя има по-добра енергийна ефективност.

1000-волтовата архитектура вероятно ще бъде внедрена във водещите модели от серията Dynasty на BYD, включително Han L и Tang L, които бяха обявени през януари. В доклада се казва още, че те ще бъдат представени по-късно този месец. В допълнение, новата зарядна станция на BYD със скорост на зареждане 6C също е забелязана в Китай.


0 от 500
  • #8
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Всички знаем че 800 волтовата система е хубаво нещо. Но защо дори Киа/Хюндай не я залагат в новите евтини електрички? Ами скъпа е. Тази няма да е по-евтина. Ама *** после ще обяснява как електричките ще поевтиняват. Ама и ще стават по-добри. Ами избери само едното. Да китайците имат евтини електрички имат и хубави електрички. Но нямат ЕДНОВРЕМЕННО И евтини И хубави.
  • #7
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Бидчо се преквалифицира в агитатор на китайски електрички,юани дрънкат в касичката.Заряза Тесла,че нещо спряха финансирането от НПО.
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    В България качени на вагоните тийн-овете се подготвят за новата технология с 10хил волта,
  • #5
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 месеца )
    Зеленски вместо това, можеше да осигури европейската промишленост с тези редкоземни материали, за да не ги купуват от американците или китайците.
  • #4
    7 rate up comment 16 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 месеца )
    До 2. Не се притеснявай. С тези темпове само след 10 години европейската автомобилна промишленост ще настигне китайската и през 2035 ще предложат това което китайците предлагат днес. По-притеснителното Е какво ще произвеждат китайците през 2035 и колко години още ще трябва, за да ги настигнем, защото преднината им се увеличава с всяка изминала година.
  • #3
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 месеца )
    Да видим И кой ще прескочи психологическата граница от 1000V. Твърдотелните батерии ще могат да се зареждат с доста по-голяма мощност от 600 kW. А това ще е необходимо защото антиелектрик никога няма да се качи на толкова бавно зареждащ се автомобил 300 км за 5 минути, въпреки че в реалния живот зареждат всяка седмица 150 км за 30 лв за 5 мин и Това досега не им е объркало живота. Но ако е ток, то 2,5 минути за същата процедура са адски много.
  • #2
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    В Европа вече се предлага BYD Tang - 170kw. Пише около 70000евра. HAN и то толкова ама 120kw. Явно ни броят за второ качество хора и ще ни цакат със скоростите. А ако цените на евтините им модели са такива, какво остава за скъпите? Над 100хил евра може би!? Егати и електрическото бъдеще се очертава..
  • #1
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 месеца )
    "новата зарядна станция на BYD със скорост на зареждане 6C също е забелязана в Китай." Някой отново е превеждал с google преводач неща от които си няма идея. 6С означава шест пъти капацитета. Примерно, че 100kWh батерия се зарежда с 600 kW. Зарядните станции нямат капацитет, за да може този параметър да се отнася към тях. Зарядните станции имат напрежение, ток и мощност. Трябва да се казват и трите заедно, защото дори само едно от тях ограничава останалите две!