IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes показа с какво ще замени EQC

Eлектрическият GLC получава новия стил на марката, както и специална система 4х4

Mercedes обяви намерението си постепенно да премахне наставката EQ, използвана за електрическите автомобили, създавайки едно голямо семейство, което съдържа различни видове двигатели. Този процес започна миналата година с пускането на технологията Mercedes G580 EQ и ще продължи с новата CLA, която ще се появи по-късно този месец, за да се наложи при всички модели.


Mercedes-Benz GLC EQ  Technology


Eдин от тях е новият електрически Mercedes-Benz GLC, който се тества в момента в Швеция. Компанията от Щутгарт показа снимки на кросоувъра, покрит с камуфлаж, като разкри и някои подробности за него. Той ще заеме мястото на EQC, пенсиониран през 2023 г. само след 4 години на пазара, като ще запази името на своя термичен вариант, добавяйки съкращението EQ Technology, за да посочи електрическото му задвижване.

Технологията на Mercedes-Benz GLC EQ е представена като „значителна еволюция в сравнение с EQC“, с възможност за избор между задвижване на задните колела или задвижване на четирите колела. Моделите 4Matic ще бъдат оборудвани със система, наречена Disconnect Unit (DCU), която в случай на добро сцепление или постоянна скорост ще деактивира предния мост, за да увеличи ефективността.

Mercedes заяви, че е проектирал задния мотор самостоятелно. Той е комбиниран с двустепенна трансмисия и е оборудван - както и предният, с инвертори от силициев карбид. Батериите са 800 волта, за скорост на зареждане, която може да надхвърли 320 kW. Голям скок напред в сравнение с EQC, който спира само на 110 kW.


Mercedes-Benz GLC EQ  Technology


Подробностите за платформата, използвана от електрическия Mercedes GLC, са обвити в мистерия, но е известно, че новият SUV е проектиран да се захранва само с батерии. Ще трябва да се изчака официалната презентация, за да се разбере дали механиката ще бъде споделена с термичните модели или не. Със сигурност ще има различни размери на батериите, като на върха на гамата ще бъдат тези с аноди със силициев оксид, смесен с графит за по-голяма енергийна плътност.

Що се отнася до естетиката, Mercedes-Benz GLC EQ Technology изглежда изоставя заобления стил на различните EQE и EQS, за да приеме дизайн, по-подобен на този на моделите с вътрешно горене, следвайки стратегията на BMW.

Очаква се премиерата на модела да се състои в края на 2025 или началото на 2026, като ще бъде част от силна продуктова офанзива на Mercedes, според която за следващите години са планирани повече от 20 нови продукта, включително новата E-Class, C-Class и малка G-Class.


0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 2 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 3 месеца )
    РЕКЛАМЕН Слоган: Купувайте и не спирайте да се снабдявате със супер-скъпи и по-лЮксозни ГЕРМАН. премиум-барачки, хвърляйте парите си на ветъро, тъй като нема как да се рентира 1 подобен свръх-преекспониран разход, още повече, че: поддръжката на тез коли се оказва кошмар! Визирам: еМБечки, БеНеВета, АУДИта, Ламбита, Ферарито, Мазератита, Поршето, Рейндж-Ровъра... Това е валидно дори за порфейла на милионера, особено местния БГ богаташ, който е НЕориентиран!
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Н1, ти какво очакваш? Глобален модел ама за китайския пазар..
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Еха ( преди 3 месеца )
    Проблема е че са адски скъпи и не предлагат нищо за да оправдаят цената .... 300хил лева за *** дето не може да изкара 250 км и върви като рено зое....
  • #1
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    АМа това на снимката е страшно грозно!