IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes готви най-голямата си пазарна офанзива

Бейби G-Class ще играе основна роля в предстоящата кампания на марката

G-Class е истинска икона в гамата на Mercedes и затова е доста изненадващо, че базираният в Щутгарт автомобилен производител все още не се е възползвал нейната популярност за създаването на нови модели. Факт е, че има специални издания като Maybach G650 Landaulet, 4x4 Squared и 6x6, но липсват постоянни допълнения към гамата. Това обаче е на път да се промени с пускането на по-малка и по-евтина алтернатива на универсалния SUV.


Mercedes-Benz


Появата на малка G-Class ще бъде част от „най-голямата кампания за пускане на нови продукти досега", обявиха от Mercedes в специално съобщение до медиите. В него са казва, че „легендарното семейство G-Class ще бъде разширено с нова, по-малка версия", като дори се появи нов тийзър, в който името g е изписано с малки букви.

Всъщност, още през септември 2023 германската марка представи скица на това, което главният изпълнителен директор на компанията Ола Келениус нарече „Little G“, като това стана на автомобилното изложение IAA в Мюнхен. Тогава големият шеф нарече бъдещия модел „син или дъщеря на емблематичното голямо G“. Оригиналният тийзър на квадратен SUV също не разкри нищо, тъй като този бял контур спокойно можеше да бъде показан и Suzuki Jimny. В идеалния случай Mercedes би повторил японския офроудър, който се продава във варианти с три и пет врати.


Mercedes-Benz


Производителят от Щутгарт все още запазва мълчание относно серийната бейби G-Class, което поражда много въпроси. И те не са свързани толкова с дизайна, колкото с това какви детайли и системи ще споделя новият модел с оригиналния Geländewagen. А основният е дали ще бъде на платформа или ще разчита на монококова каросерия, от което, до голяма степен, зависи и представянето му извън пътя.

Преди две години германският бизнес вестник Handelsblatt съобщи, че малката G-Class ще бъде механично свързана със следващото поколение CLA (A-Class), която ще бъде представена следващия месец. Ако това се окаже вярно, G-Class няма да бъде на носеща рама, което със сигулрност ще разочарова феновете. Връзката с малкия седан Mercedes означава появата на хибридна версия с 1,5-литров бензинов двигател с 4 цилиндъра.


Mercedes-Benz A-Class


Трябва да се отбележи, че Mercedes може да не бърза с пускането на малка G-Class, тъй като има достатъчно планирани премиери в близките месеци. В допълнение към новия CLA, обновената гама компактни автомобили ще включва заместници на CLA Shooting Brake, GLA/EQA и GLB/EQB. По-нагоре в гамата се нареждат електрически версии на C-Class, E-Class и GLC, предстои и обновяване на S-Class, планирано за догодина. Спортното подразделение AMG също готви две изцяло електрически превозни средства.


0 от 500
  • #7
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 3 месеца )
    Тотално падение! Направили Сузуки Джимни и гордо се тупат в гърдите. Аз тая марка я зачекнах! Вече няма какво да си купиш там освен оригиналното G, но пък то е ценовия клас само за "избраните"
  • #6
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    От всички митове си пропуснал само онзи, в който бедните африкански страни нямат пари за електромобили, също така няма изградена зарядна инфраструктура за електромобили, затова шефа на Toyota смята да им продава водородни автомобили. Бъдещето там било на водорода, защото би ли толкова бедни, че дори ток нямали! Вероятно си готвят и си светят на водород?
  • #5
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    Направо съм удивен от ВЯРВАЩИТЕ като тебе, които не се притесняват да говорят на всеослушение че в Африка във всяко село се купуват чисто нови Toyota land cruiser и има магазин за резервни части за него, каквото и да ти се случи. Карат чисто нови land cruiser защото нямат пари за g класа втора употреба, понеже поддръжката им е скъпа!
  • #4
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    И между другото да ви кажа G класата има и доста недостатъци за офоруд които през годините не само че не ги оправиха ами ги прехвърлиха и на новите модели. Например един известен недостатък който го има още от старите това е изпускателната система. В предната част където са колекторите отдолу така е направено че се събират сухи треви, клонки и шумки и понякога става пожар. Също и гърнетата висят ниско се удрят по камъните. Не са прибрани като на японските над рамата. Има много такива неща.
  • #3
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До 2 ( преди 3 месеца )
    Почти никой не кара съвременен Мерцедес офроуд. Закупуването и поддръжката на G класата е много скъпа и трудно се намират части. Затова извън цивилизацията всички карат Тойота, Нисан и Мицубиши. Щото са доста по евтини, имат същата надеждност и проходимост като G класа и навсякъде има части за тях. Дори и в най забутаното африканско село да отидеш ако ти потрябва до няколко часа могат да ти доставят всяка една част за японска кола. А за Мерцедес ще чакаш седмици ако въобще се намери частта.
  • #2
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    Дано сега резултатът не е същият. Половината от клиентите на g class си го купуват, заради офроуд възможностите благодарение на рамата. Другата половина си го купуват с ясната мисъл, че никога няма да го ползват за офроуд, но искат да демонстрират, че могат да си позволят толкова скъп автомобил. От mercedes искат едновременно да махнат както високата цена така и рамата и да продават имитиращ продукт.
  • #1
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    Дежавю! Предишната най-голяма пазар на офанзива, за която бяха хвърлени стотици милиони за рекламна кампания беше на електрическия mercedes. Крайният резултат беше, че оборотът направен от продажбите беше по-малък отколкото бюджетът на рекламната кампания. Оборотът, не печалбите. Имаше само няколко стотин продажби..