IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Китайски супер хибриден SUV пристига в Европа

Lynk & Co 08 обещава пробег от 200 км само на ток, цената му е над 100 000 лева

Гамата на Lynk & Co (шведска компания, собственост на Geely) бавно се разраства в Европа, като към моделите 01 и 02 се присъединява и трети – 08. Това е SUV форми с plug-in задвижване, което според официалните данни осигурява пробег от над 200 км в изцяло електрически режим. А това е доста над PHEV моделите, продавани в Европа.


Lynk & Co 08


Размерите на новия китайския SUV - дължина 4,82 метра, ширина 1,91, височина 1,68 метра и междуосие 2,84, го позиционират в сегмент Е. Следователно той ще трябва да се конкурира с модели като Kia Sorento, Hyundai Santa Fe и Peugeot 5008.

Предната част на новия модел повтаря до голяма степен тази на 01 и 02, със светли клъстери отстрани на предния капак и минималистичен, но внушителен външен вид. Задното стъкло не е вертикално и помага за олекотяване на цялостния дизайн, придавайки му почти вид на SUV купе.


Lynk & Co 08


Подобно на екстериора, интериорът на Lynk & Co 08 също е вдъхновен от този на другите модели в гамата. Главна роля в него играе централен монитор с повдигната позиция за информационно-развлекателната система и цифрови инструменти, които почти опират на кормилната колона. Предлагат се различни възможности за свързаност, в това число актуализации на Android Auto, Apple CarPlay и OTA.

Няма данни за товароносимостта, която, като се имат предвид външните размери, трябва да бъде около 600 литра с поставени задни облегалки, за да достигне около 1800 литра при двуместна конфигурация, тоест при свален втори ред.


Lynk & Co 08


Lynk & Co 08 ще се предлага само с plug-in хибридно задвижване, като подробности все още не са разкрити. Известно е, че общата мощност е 554 к.с., а пробегът в електрически режим е 200 км, докато общият достига 1100 км. Данни, които правят шведския SUV (произведен в Китай) част от клуба на супер хибридните автомобили, чийто брой на пазара се увеличава.

На някои пазари в Европа поръчки за новия SUV ще се приемат от лятото. Lynk & Co ще се предлага в две нива на оборудване - Core и More, като базовата цена стартира от 52 995 евро.


Още снимки на новия SUV - вижте в галерията:


0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 седмици )
    Всеки сам си решава за каква кола да си изхарчи парите и тук освен разхода има значение и кой в какъв вид купе иска да се вози. Аз съм към 1.90, 100 кг. и в Рав 4 се чувствам прекрасно имам я от 1 седмица и си мисля, че все пак с тези 178 к.с ако не беше хибрид едва ли би се движила в диапазона 6.6 - 7/100 градско.
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Хейтър ( преди 4 седмици )
    За горе-долу същите пари може да си купиш Рав 4 plug in която след 10 години ще струва около нещо поне а това много ме съмнява да изкара и 5г.
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Охотник ( преди 4 седмици )
    Започвам и завършвам с 53000. ЕС и Европа са фалирали буквално. Пазарът, вече е пренаситен, но още марки и модели ще се включат, в борбата. Работническата и уж средна класа. Се чуди как да си посрещне нуждите, а не как да изхарчи 105000 лева. Така, че който свали цените, но не за сметка на качеството. Ще оцелее, а не да печели. Това смятате ли го?
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Нико ( преди 4 седмици )
    Разход дизел Кимби Опел инсигния 163кс дизел екофлекс. От Варна до Италия с двама пътници и багаж 2 куфара разход 4,3 литра на 100. На връщане колата пълна със стока с вакумирани чували до тавана на макс 4,8литра на 100.
  • #12
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Китайска кола само за 100 бона .. как да не си я купи човек. За Колко време ще я доставят от Алиекспрес
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    сас ( преди 1 месец )
    Това са сметки за plug-in хибрид с 20кВ батерия. Няма да са същите сметки с обикновен хибрид. Напълно съм съгласен, че ако тръгнеш за Варна или Европата, е много по-оферта с дизел. Затова писах, че всеки сам си преценява. В моят случай, plug-in-ът излиза много на сметка. Сега... ще видим колко здрав ще излезе...
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    sas ( преди 1 месец )
    Цифрите са напълно реални - до Пловдив и обратно като почти половината път го минеш на ток (20кВ батерия), колкото да ти средния разход (8л/1,5=5л/100км)? До Боровец, дори в най-зимните условия, само 1/3 от пътя е на бензин - колко да е разхода (6л/3=2л/100км)? И това са най-лошите варианти... Разходът на ток е 2,6лв/100км, или грубо 1л/100км. Като сложиш, че 5к от 12к са градско на 0 разход...
  • #9
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Хибридите са поредната измама за обиране на хората и заобикаляне на правилата. Фирмите почнаха да правят повече хибриди щото се видя че електричките не стават за нищо, а пък само с двигател не могат да покрият Евро 7. И затова решиха да правят хибриди като компромисен вариант. Хем покриват емисиите (само на късо разстояние) хем и дерат клиентите с по висока цена. Ако утре махнат регулациите ви гарантирам че хибридите ще изчезнат и никой няма да се занимава с тая глупост.
  • #8
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ако е плъгин хибрид и всяка вечер го дозареждаш от мрежата при градско каране на къси разстояния можеш да го докараш и до 0 литра на 100. Ами той двигателя не се ползва. Нормално е. Но извънградско как ще стане. Рекуперацията ти възстановява около 60% в най добрия случай. Да обаче това възстановяване е само при оптимално условия и трае няколко секунди. Когато спираш и когато спускаш на стръмен баир. През останалото време нищо не зарежда обаче теглото на хибрида си го мъкнеш навсякъде.
  • #7
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Значи аз със дизела като карам натоварен над 2 тона трудно падам под 9 на 100 на магистрала, ама хибридите видиш ли се изхитряват и си карат при 3 на 100. Добре. Вярвайте си. Това може да е вярно само за първите 100км и колкото там издържа батерията. Но после разхода ще скочи. Разберете че просто няма такъв филм кола тежаща 2 тона да дава среден разход 3 на 100. Просто е невъзможно.