Какво би станало, ако някой голям автомобилен концерн внезапно затвори някое от нерентабилните си подразделения, което все още подготвя нови продукти за следващите години? Най-вероятно той ще ги прехвърли на друга, малко по-успешна дъщерна марка. Но какво ще стане, ако цялата компания е принудена да спре производството на автомобили, но следващият нов модел все пак успява да достигне до първите си купувачи? Все пак за неговата разработка са изразходвани много усилия и средства, което не бива да отиват на вятъра.
Тези автомобили трябваше да излязат под други марки (ГАЛЕРИЯ):
Toyota C-HR
При подобни обстоятелства се ражда компактният SUV на Toyota - C-HR. Първоначално кросоувърът трябва да влезе в гамата на младежката марка Scion, която започна бързо да губи клиенти в края на 2000-те години, и да прави компания на купето Scion FR-S, хечбека Scion iM и малкия седан Scion iA.
При подобни обстоятелства се ражда компактният SUV на Toyota - C-HR. Първоначално кросоувърът трябва да влезе в гамата на младежката марка Scion, която започна бързо да губи клиенти в края на 2000-те години, и да прави компания на купето Scion FR-S, хечбека Scion iM и малкия седан Scion iA.