Dacia е сензацията на годината в Европа: Sandero е най-продаваната нова кола на Стария континент, новото поколение на Duster се радва на огромен интерес, а сега към гамата се добавя и Bigster, най-големият модел на марката до момента. По този повод Automedia.bg разговаря с Давид Дюран, вицепрезидент на Dacia и шеф по дизайна на марката.
9 въпроса към Давид Дюран, шеф по дизайна на Dacia (ГАЛЕРИЯ):
Какви са тези нужди?
- Купувачите в С-сегмента, дори когато имат парите да си купят много по-скъпа кола, сега вече обмислят нашето предложение, защото видяха промяната при нас като имидж на марката, видяха качеството на автомобилите ни. Междувременно цените на колите като цяло станаха много високи. И хората вече си казват: видя ли Dacia? Въпросът е, че тези нови клиенти вече са свикнали да карат големи коли. Затова трябваше много да внимаваме да отметнем всички отметки от техните нужди и изисквания. Но го правим по начина на Dacia: отмятаме важното, пропускаме излишното.
- Купувачите в С-сегмента, дори когато имат парите да си купят много по-скъпа кола, сега вече обмислят нашето предложение, защото видяха промяната при нас като имидж на марката, видяха качеството на автомобилите ни. Междувременно цените на колите като цяло станаха много високи. И хората вече си казват: видя ли Dacia? Въпросът е, че тези нови клиенти вече са свикнали да карат големи коли. Затова трябваше много да внимаваме да отметнем всички отметки от техните нужди и изисквания. Но го правим по начина на Dacia: отмятаме важното, пропускаме излишното.
Видео от интервюто ни с Давид Дюран вижте тук: