IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Dacia Bigster стартира от 45 990 лева в България

Новият SUV на румънската марка вече е наличен за поръчки

Dacia обяви, че започва да приема поръчки за най-новия си модел – Bigster. На българския пазар цените на румънския SUV стартират от 45 990 лв, като първите бройки ще бъдат налични при дилърите на марката през пролетта.


Dacia Bigster


Bigster е предложението на Dacia в сегмент C-SUV сегмент, като ще бъде наличен в в четири нива на оборудван - Essential, Expression и две нива с най-високи спецификации с различно, но допълващо се оборудване, на една и съща цена. Extreme е предназначен за любителите на откритите пространства с панорамен стъклен покрив, модулни покривни релси, миеща се синтетична ТЕР тапицерия Microcloud, гумени стелки и 3-в-1 YouClip система като стандартно оборудване.

Другият вариант - Journey е за клиенти, които предпочитат да пътуват със стил, с тапицерия на седалките за увеличен комфорт, седалка на водача с електрическо регулиране и електроуправляема задна врата като стандартно оборудване. За двете най-високи нива се предлага нов цвят на каросерията - Indigo Blue, както и опционалната двуцветна комбинация за екстериора, които са опция за останалите версии.


Dacia Bigster


Bigster се предлага с набор от силови агрегати - всички електрифицирани, някои от които са изцяло нови. Версията TCe 140 съчетава 1,2-литров 3-цилиндров бензинов турбо двигател от ново поколение със система 48V mild hybrid, която и намалява средния разход на гориво и СО2 емисии.

Вариантът Bigster Eco-G 140 разчита на двигател, съчетаващ два типа гориво – бензин/LPG със система 48V mild hybrid, докато версията Hybrid 155 е първият автомобил на Renault Group, оборудван с изцяло новия силов агрегат Hybrid 155 в съчетание с автоматична скоростна кутия, наличен от ниво на оборудване Expression.


Dacia


На върха на гамата е Bigster TCe 130 4x4а със система за задвижване на всички колела, съчетана с 6-степенна механична скоростна кутия, и система 48V mild hybrid за максимална ефективност. Този силов агрегат е наличен от ниво на оборудване Expression.


0 от 500
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Бих си взел това за горе- долу същите пари. С пазарлъка цената пада с поне 2-3000 евро, може и повече. Тойота имат програма за 15 г. гаранция, ако си поддържаш колата в официален сервиз на марката. Така, че остават още 10 г от гаранцията. Освен това този двигател 2,5 е неубиваем. Хибридната система е доказано безпроблемна, а навъртените километри са нищо за Тойота. Тъкмо се е разработила.https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=411954416&dam=false&fe=FOUR_WHEEL_DRIVE&fe=METALLIC&fr=2 ...
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    raiders ( преди 2 дни )
    Очаквах по-високи цени. Дъстъра от няколко месеца е с над 3000лв. вече по-скъп. Аз го взех 40кКомшията има карок=дъстър, камик-е много по-малък, ама и цената е друга. Карам нова кола и ми дреме, след 5год. ще мисля.
  • #22
    24 rate up comment 0 rate down comment
    Гуру ( преди 3 дни )
    Приятели, вземайте каквото ви легне на сърце. Не всички хора са на едно мнение и не всички се нуждаят от една и съща по вид и спецификации кола. Всеки си има неговите основания да избере определен модел. Спокойствие, внимание и уважение на пътя са по-важни от колата.
  • #21
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    До 16 в Шкода/ името означава проблем в превод/ не съм се качвал но на ФВ Пасат на който е направена да и в сравнение с него е дори по-лошо изпълнение. Нещо да имаш да кажеш. Шкода отдавна няма собствени разработки,а на стара база на ФВ малко по-различна черупка на цени малко по-ниски от ФВ и нямаща нищо общо с бюджетен автомобил за какъвто бе замислен и като конглокент на Дачия.
  • #20
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Колата е същата като ( преди 3 дни )
    Дъстър със 20 см по дълга , няма разлики почти са еднотипни но с 10 Хил по скъпо , .За тия пари китайски сув с по добри характеристики и нормален 4 цил двигател е по добро предложение . Предимството на тоя бигстър е високия клиренс и възможности извън пътя , за такива които често излизат по черни и каменисти пътища , иначе натоварена с багаж и 4 човека е мъка за тоя мотор из баирите и дефилето ако живееш в такъв район
  • #19
    8 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 3 дни )
    Това е без пари, струва колкото ярис крос :)))
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    До 2,в случая ти е скопен мозъка,мотора е за подпомагане на хибрида,доста често се използва в много автомобили вече.
  • #17
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    До 3 къде видя 60+ хиляди,както се вижда от таблицата,а Карок е по-малък от Бигстер,а и цената на най-постното ниво е колкото на най-високото на Бигстер,а на Карока цената достига над 70 хиляди.Бигстер по размери е близо до Кодиак,а там цените са още по-високи.
  • #16
    2 rate up comment 4 rate down comment
    до 9 ( преди 3 дни )
    до 9 .. Шкода и подобни задминаха вече по цени дори японците което е смешно за това което предлагат.Вие качвали ли сте се в Шкода последните години? Какво предлага Дачия?
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    разкажи ни що е то многоточкова инжекция ако може в детайли