IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Dacia Bigster стартира от 45 990 лева в България

Новият SUV на румънската марка вече е наличен за поръчки

Dacia обяви, че започва да приема поръчки за най-новия си модел – Bigster. На българския пазар цените на румънския SUV стартират от 45 990 лв, като първите бройки ще бъдат налични при дилърите на марката през пролетта.


Dacia Bigster


Bigster е предложението на Dacia в сегмент C-SUV сегмент, като ще бъде наличен в в четири нива на оборудван - Essential, Expression и две нива с най-високи спецификации с различно, но допълващо се оборудване, на една и съща цена. Extreme е предназначен за любителите на откритите пространства с панорамен стъклен покрив, модулни покривни релси, миеща се синтетична ТЕР тапицерия Microcloud, гумени стелки и 3-в-1 YouClip система като стандартно оборудване.

Другият вариант - Journey е за клиенти, които предпочитат да пътуват със стил, с тапицерия на седалките за увеличен комфорт, седалка на водача с електрическо регулиране и електроуправляема задна врата като стандартно оборудване. За двете най-високи нива се предлага нов цвят на каросерията - Indigo Blue, както и опционалната двуцветна комбинация за екстериора, които са опция за останалите версии.


Dacia Bigster


Bigster се предлага с набор от силови агрегати - всички електрифицирани, някои от които са изцяло нови. Версията TCe 140 съчетава 1,2-литров 3-цилиндров бензинов турбо двигател от ново поколение със система 48V mild hybrid, която и намалява средния разход на гориво и СО2 емисии.

Вариантът Bigster Eco-G 140 разчита на двигател, съчетаващ два типа гориво – бензин/LPG със система 48V mild hybrid, докато версията Hybrid 155 е първият автомобил на Renault Group, оборудван с изцяло новия силов агрегат Hybrid 155 в съчетание с автоматична скоростна кутия, наличен от ниво на оборудване Expression.


Dacia


На върха на гамата е Bigster TCe 130 4x4а със система за задвижване на всички колела, съчетана с 6-степенна механична скоростна кутия, и система 48V mild hybrid за максимална ефективност. Този силов агрегат е наличен от ниво на оборудване Expression.


0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 часа )
    За разлика от бензиновите *** на стелантис - Форд, Пежо, ситроен дето изкарват със зор 100 Хил. Км. до основен ремонт заради ангренажа дето се въргаля в моторното масло, дачия/рено са пет класи нагоре. EcoG100 - верига, ковани бутала и колянов вал от кована стомана, многоточкова инжекция (не директно впръскване). Тоя двигател е неубиваем.
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Дачист ( преди 3 часа )
    Машала, Хабиби!
  • #5
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Гуру ( преди 5 часа )
    Ако имах добър майстор щях да карам втора ръка кола, както съм го правил цял живот. Тази година обаче взех две нови коли - един джогър и едно клио. Двете са бензин-газ. В Румъния на тоя двигател такситата вече направиха по 400к км без ремонт. Реното минава с 30 литра газ 500 км. Джогъра с 40 литра минава 550 км. Набират се добре. Не са бързи, но са пъргави. Колите са за бизнес и ще правят по 40к-50к на година. На старите коли всяка година правихме по един ремонт за 33-4к лв.
  • #4
    4 rate up comment 5 rate down comment
    щшщи ( преди 6 часа )
    до #3: и все пак бих предпочел Карок :)
  • #3
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 часа )
    Версията с 155кс и 1.8л е приемлива. Макар 60+ хил да не е малко, Шкода Карог с 1.5л е 7-8хил повече. Хубаво е да има избор.
  • #2
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Димата ( преди 9 часа )
    Скупен,голямо купе и 1,2двигател с 3 цилиндъра с една дума ***.
  • #1
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 9 часа )
    Колкото Спринг :D