fallback

Кои автомобили могат да изминат 400 000 км без основен ремонт

При правилна експлоатация техните двигатели няма да ви създават грижи

Много важен критерий, а може би дори най-важният, при избора на автомобил е експлоатационният живот на двигателя. Особено ценени са тези модели, които могат да изминат много километри без да натоварят собственика си с непредвидени разходи. Германски експерти посочиха няколко такива автомобила, които могат да навъртят 400 000 км без основен ремонт на двигателя им при правилни и навременни грижи за тях, разбира се. Те са от различни класове и са много разпространени на пазара на употребявани коли.

Коли, които правят 400 000 км без основен ремонт (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #26
    анонимен ( преди 10 месеца )
    400 000 км в Дачията от снимката , не го пожелавам и на врага си.
  • #25
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Верно сте много Мите...... ама сте все клонинги, Тесльо,***,митичния Бъстър, тротинетката, електрическата латерна, адреналинката електричка,плоска батерия от 4,5 V.
  • #24
    Митхат Паша ( преди 10 месеца )
    Да е..а коректора!!
  • #23
    Митхат Паша ( преди 10 месеца )
    Моят "Псат" е над 400 000 без основен ремонт и двигателя работи идеално!!!!
  • #22
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Дори нова кола омръзва за 1-2-3 години макс, това да търкаляш някаква гробница 20 години та да се похвалиш си е направо висш мазохизъм!
  • #21
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Всичките? Няма толкова *** хора.Ти си като дон Кихот,борещ се с перки, батерии и фотоволтаични централи.
  • #20
    до 19 ( преди 10 месеца )
    Ще имаш ли място в кашона да ни посрещнеш всичките? Кога ще осъзнаеш, че сме много, а не няколко самоличности на един човек като теб?
  • #19
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Ще очакваме с нетърпение електрическата латерна на разклона за Пазарджик.
  • #18
    до 15 ( преди 10 месеца )
    Всъщност ти си този, който говори за конкретна бройка - на немския граф. За 1467 път - неговата кола е от модификацията 85D, която, и единствено която, има фабричен проблем с лагерите на мотора. Всички други модификации са ОК. А примерите за Тесли над 500 хил. са много. Повтарям за тъъпппоумните: без никакви ремонти. НИКАКВИ. Без лев вкаран в масла, филтри, накладки. Знам, че за японофилчетата това е сеизмичен шок, но свиквайте да ви го натрисат отзад. Простотията не прощава.
  • #17
    РУК ( преди 10 месеца )
    До 12 - оставете го да вземе малко въздух след вчера.Сигурно е получил мозъчен аневризъм от напрежение.Въпреки, че за второто, трябва да имаш първото :-) :-) :-) Толкова се напрегна горката латерна, че чак забрави да включи другите се самоличности да пишат, в подкрепа на неговата "теза". :-) :-) :-)
fallback
Последни