IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Модели на Volkswagen получиха мощен бензинов двигател

Подобреният 2.0 TSI увеличава значително динамиката на Tiguan, Passat и новия Tayron

Три модела на Volkswagen - Tiguan, Passat и новият Tayron, получиха мощен турбо двигател. Четирицилиндровият 2.0 TSI е комбиниран с роботизирана DSG и задвижване на всички колела 4Motion и позволява да се подобрят не само динамичните характеристики, но и възможностите за теглене.


Volkswagen


При кросоувърите двигателят произвежда 204 или 265 конски сили, като във втория случай той е идентичен с този при Golf GTI. Изключението е в това, че максималният въртящ момент при Tiguan и Tayron е увеличен от 370 на 400 Nm. При Passat по-наточеният двигател се предлага само във версията R-Line.

Tayron и Tiguan с мощност 204 конски сили ускоряват до 100 км/ч за 7,5 сек, а максималната скорост е 220 км/ч. Средният разход на гориво според цикъла WLTP е 7,5-8,3 литра на 100 км. С по-мощния двигател динамиката ще се подобри значително: 5,9 сек и 242 км/ч за Tiguan и 6,3 сек. и 240 км/ч за Tayron. Комбито Passat 2.0 TSI 4Motion ще бъде още по-бързо - 5,8 сек. до 100 км/ч и максимална скорост от 250 км/ч.


Volkswagen


Освен това и трите модела със задвижване на всички колела вече могат да теглят ремаркета с тегло от 2,2 до 2,5 тона. Те дори имат специален режим на движение Trailer, който се активира автоматично и променя алгоритъма за разпределение на сцеплението между осите. Цените на Tiguan 2.0 TSI 4Motion започват от 48 175 евро, на Tayron - от 50 770. Цената на Passat 2.0 TSI 4Motion с пет врати е 62 990 евро.

0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    ами като е толкова добре икономиката в руzzия чемодан вокзал нах***й ние не те спираме гивеем в свободна държава на никого няма да липсваш само да кажа че там няма ютуб инстаграм фейсбуки макдоналдс официални автосервизи всичко което в свободния свят е достъпно а вероятноста да се подхлъзнеш от покрива ако постнеш нещо против лилипуткин е нулева и когато влизаш да четеш статиите тук сложи един ник в русия съм да не те мислим абе да питам митю нещо го няма притиснително е отсъствието му
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "Мощен" - 2л. 200к. за 2 тона кола.
  • #10
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тея луди ли са ве?!?!?! Кви са тия цени, кво е това чудо. Вагените да не са станали луксозна марка и аз да съм го пропуснал това? Поне на цени го докарват до луксозна марка, а иначе си ги знаем какви каруци правят със супер ниско качество и надеждност.
  • #9
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Като им гледам цените, явно санкциите срещу Русия действат много добре. Всъщност не е само при колите, а всичко е поскъпнало многократно в Европа, но важното е да накажем руснаците. Може да стоим на тъмно,на студено, да сме гладни и обеднели, но на рашките да им е гадно. Колко им е гадно е друга тема. Като им гледам икономическите показатели според западни анализатори, икономиката им върви доста добре, а на запад е рецесия. Истината е, че санкциите са за Гейропа, аСАЩисаните си въртят бизнеса
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Стига лъга все ей. Бил карал под наем пасатор дизел в германистан. Я кажи от коя компания го нае. Хайде пущай търсачката сега да търсиш пасатор нафтови печки под наем.
  • #7
    3 rate up comment 5 rate down comment
    a ( преди 1 месец )
    И аз бях скептично настроен към новия Пасат, но миналата седмица карах такъв под наем в Германия, 2.0 TDi. Вози страхотно, широк и удобен, прилична динамика, а в багажника може да играят 4-ка белот.Маздата е по-красива, но много по-тясна и доста тромава.Гледах цените в БГ, дават добри отстъпки, така че добре оборудван Пасат ще е около 90 бонаВярно, че бяха 60, ама те и за Тойота C-HR искат 80 бона
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    ?! Гледам сегашния r line 4х4, 2.0дизел тръгва от 50-52 хил.
  • #5
    14 rate up comment 1 rate down comment
    БайБоцимир ( преди 1 месец )
    Хехеее, 63к евро за Пасат, стартова цена!!! Сериозно са съ объркали. Ако ще давам толкова пари за кола, защо да не е например Мазда с 6-цилиндров двигател?
  • #4
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Стоян Димитров ( преди 1 месец )
    Германците демонстрират автомобили които вече не са актуални и съвременни и до края на тази година ще го усетят много внушително. И това всичко е от немски инат. Те затова и загубиха две световни войни , защото от инат губят връзка с реалността.
  • #3
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Голфа е на цена колкото японски или корейски СУВ а е излязъл от некерман от 80-те!