Светът се наслади на супершоуто, наречено Super Bowl, в който „Филаделфия Ийгълс“ надви фаворита „Канзас Сити Чийфс“. Самият Доналд Тръмп, президент на САЩ, беше на трибуните. Заедно с Тейлър Суифт, Лео Меси и кой ли още не.
120 милиона американци седнаха пред телевизора и не е чудно, че 30 секунди реклама струваха между 7 и 8 милиона долара. Този път обаче Stellantis беше единственият производител на автомобили, който присъстваше на Super Bowl. Нетипично, тъй като големите компании се надпреварваха да дват пари през миналите години.
Марката RAM, една от най-мощните в Съединените щати в много важния сегмент на пикапите, рекламира своите модели - 2500 Rebel, 1500 Ramcharger и 1500 RHO. За да придаде блясък, американската компания се обърна към едно от най-хитовите лица в Холивуд - Глен Пауъл (Top Gun Maverick, Hitman, Twister, Anyone but You...). Между другото, той е отскоро е гадже със софиянката Нина Добрев.
Но истинската звезда се появи в рекламата на друга от големите марки на Stellantis - Jeep. Тя привлече не друг, а Харисън Форд за своята реклама на Super Bowl. Клипът беше пазена в тайна до самия момент на пускането по време на мача. Интересното е, че режисьорът е Джеймс Манголд ("Ford срещу Ferrari “).
Имаше и още една любопитна реклама. Не на кола, но на сладоледи. Но звездите в нея са Вин Дизел и Мишел Родригес, което веднага променя нещата. Също така се появява, макар и във второстепенна роля - Лудакрис, друг от актьорите в сагата "Бързи и яростни". А пък и в центъра на рекламата също има шофиране на кола.