IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как Honda направи една от най-добрите автомобилни реклами в историята

Всичко е истинско - без специални ефекти и обработка на компютър (ВИДЕО)

Рекламата за автомобили се е променила доста през историята. Днес производителите ни бомбардират с реклами, които често предпочитаме да игнорираме, но една реклама на Honda от преди 20 години прави точно обратното. Тя доказва, че опитите да ви бъде продаден някакъв продукт заслужават признание.



Ново видео в YouTube разкрива любопитни подробности за рекламата на Honda Cog от 2003 г., която предизвика фурор още при при първото си излъчване. Тя е насочена към три пазара - Великобритания, Швеция и Австралия, но интернет я прави широко достъпна за гледане. Сега се оказва, че на нея е посветен и кратък документален филм, показващ какво се случва зад кулисите.

Самият подход на Honda е доста интересен. Във Великобритания, например, рекламата се излъчва по Sky в съкратен вариант с продължителност 30 секунди. На зрителите е предложено да изберат пълната версия и да поискат DVD за новото, седмо поколение на Honda Accord, на което е посветена рекламата. Това се оказва успешен ход, тъй като над 10 000 души се регистрират, за да получат брошурата и DVD.


реклама


Самото създаване на рекламата е отнело повече от 7 месеца, като 4 от тях са посветени на разработката и на тестване. Авторите са срещнали доста проблеми с температурата и вятъра по време на заснемането, така че е трябвало да променят мястото, на което се провеждат снимките. Видеото също е необичайно дълга, което също поражда трудности при заснемането и се налага някои части да бъдат изрязани.

Най-интересното е, че всичко, което се случва, е заснето бе използването на допълнителни специални ефекти, за които се използва компютър. Магическите колела, рампата с допълнителни тежести и дори „ходещите чистачки“ са истински.



Продуцент на рекламата е агенцията Wieden & Kennedy, която стои и зад легендарния слоган на Nike - „Just Do It“. Тя представя идеята си на Honda през 2002 г., като получава 1 млн британски лири, за да я завърши. След излъчването на рекламата през 2003 г. уебсайтът на Honda във Великобритания отчита най-големия трафик за един ден в своята история.


0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бат Стеф ( преди 9 месеца )
    Велика реклама! Има още по-велика за г-н Хонда, но това са уникалните неща за Хонда и силата на мечтите, независимо от проблемите с континентите. НО НАЙ-ВЕЛИКАТА РЕКЛАМА БЕШЕ ПРЕЗ 1991-1993г. по EUROSPORT, когато Сивик паркира до Ролс и оня на капака на Ролса(английски, не БМВ) се обръща на другата страна! За тази реклама Хонда бяха глобени от някакви институции за 2 милиарда $ . Ако някой ми я намери тая реклама, ще светна! Гледал съм я на пазара в Ловеч!
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    нЕма ( преди 10 месеца )
    Рекламата ме накефи! Наистина, точно това е Honda!Като взимах моята настояща кола първите ми впечатления бяха за внимателно и много добре обмислени и направени решения, без показност, всички точно дозирани и работещи като солидно направен часовник. Не случайно хондите държат цена.В един салон продавачът каза - гледай, маздата е по-нова, на по-малко километри, и въпреки това пак е по-евтина от хондата от същия клас. Чудесни автомобили са наистина.
  • #6
    2 rate up comment 27 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Нема по добро от немското... БАЛЪЦИ..!!!!
  • #5
    16 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    До колегата от номер 1: обадиха се от 1960-те години и питат за теб.
  • #4
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Читател ( преди 10 месеца )
    Точно такава имам; надеждност,сигурност и много ряз.Много по нови даже чисто се закачат по кръстовищата.Знаех че са добри но това е стара кола а е пушка.
  • #3
    32 rate up comment 2 rate down comment
    даа ( преди 10 месеца )
    Уникална реклама ! Като автомобилите на Хонда !
  • #2
    45 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 10 месеца )
    Гениалните неща са простички и логични. Не е необходимо да се търси под вола теле. Това показва и рекламата. Всичко е в детайлите и в това да са добре направени и добре напаснати. Няма нужда от някакви луди внушения и асоциации. А всички знаем че точно това е Хонда. Много много добре направени , качествени и безпроблемни машини, без забележки и без излишни претенции.
  • #1
    7 rate up comment 65 rate down comment
    Дразнещо ( преди 10 месеца )
    Честно казано по-глуповата реклама на бранд за коли не съм гледал. И децата знаят, че германската кола е кола дори и без реклама.