IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кои са марките с най-лоялни клиенти

Само един производител успява да надмине Tesla

Toyota e автомобилната марка с най-лоялни клиенти, като тя изпреварва дори Tesla и Porsche. Благодарение на положителния минал опит с моделите на японската компания, три четвърти (75,8 %) от купувачите планират да се придържат към същия производител за следващата си покупка.


Toyota


Феновете на Tesla може и да скандално известни със своята огромна лоялност към марката и нейния главен изпълнителен директор - Илон Мъск, но последните данни от проучването на Auto Express и Carwow Group сред повече от 23 000 души показват, че американската фирма за EV изостава малко от Toyota - „само“ 70% от собствениците обещават да купят друга Tesla в бъдеще, като иновациите и околната среда са движещите фактори за това решение.

Нещо повече, премиум марката на Toyota - Lexus, заема трето място на подиума, като страхотните преживявания в миналото, плюс репутацията на бранда за безопасност, са решаващите фактори за 68% от купувачите, които искат да се придържат към марката в бъдеще.

В случая изненадана идва от Porsche, който изпада от топ 3 на най-лоялните клиенти. Нещо повече - германската марка се нарежда след корейския производители Subaru и Kia. Купувачите на тези марки посочиха безопасността и съотношението цена/качество съответно като основни причини за решението им.
В другия край на скалата, Mitsubishi е марката, която най-малко вероятно ще привлече постоянни клиенти. Това изглежда напълно логично с оглед на факта, че гамата на японската компания в Европа е крайно ограничена.

По същия начин се представят още Cupra, при която почти трима от четирима (73,5%) собственици са категорични, че няма да се придържат към същата марка, когато избират следващата си кола. SEAT също не се справи много по-добре, като само малко под една трета от собствениците (31,9%) казаха, че биха обмислили да останат верни на марката, когато купуват следващата си кола.

В средата на класирането се подрежда Volkswagen, при който се отчитат все по-малко лоялни клиенти. Само около половината собственици на коли от този бранд (54%) твърдят, че биха си купили отново Volkswagen.

Като цяло, докато трима от всеки петима души казват, че биха останали с текущата си избрана марка за следващата си покупка, което показва, че заради бързо променящия се пазар има много хора, които искат да опитат нещо ново в бъдеще.


0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    И въпреки всичко това качеството на Тойота пак е по-добро от на другите според разните класации тук-таме. Сметай при тях за какъв леж и каране през просото става дума.
  • #17
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Нищо не е вечно ( преди 1 месец )
    За лоялните фенове на тойта идват лоши новини любимата им марка не е това което беше преди години. Все по малко модели се сглобяват в япония , тези които идват от Англия и Франция не могат да се сравнят с оригиналното японско качество но става и по зле защото вече имаме турски капалъчарши тойоти които буквално на втората смяна на маслото тропат и скърцат като ръждясал кадет - капка. Ширпотребата не прощава !, Дано японците да не решат и за Лексус че количеството е по важно от качеството
  • #16
    2 rate up comment 20 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 10: Тоя четвъртия щото му е мега як мергела и затова не си купува чисто нов. Не е щото няма пари вервайте ми хахаха
  • #15
    21 rate up comment 8 rate down comment
    до 8 ( преди 1 месец )
    Адмирации, че си обективен, безпристрастен потребител. Малко сме такива. Тук повечето са фанатизирани, нагли, заблудени, а в някои случаи - и платени лъжци. Интересното е, че в 100% от случаите най-отявлените и заблудени лъжците са и японофили, а също така и москофили.
  • #14
    20 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Корейско Субару със сигурност е за предпочитане пред японско. Всичко е по-добро от японско.
  • #13
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Жоро ( преди 1 месец )
    Къде са тия корейски субарута. Сигурно са по-евтини от японските които се карат в България.
  • #12
    24 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Москвич из ушанков, и Кока Кола доминира, но пак си е вредна, убийствена химия. И Виндовс е най-популярна, но си е бъгава, пробита, бавна и оплетена шитня. И Дачия Сандеро е най-продаваната кола в Европа, но си е евтин компромис. Е, по-добра е поне от Тойотка, която и е единствената конкYренция на европейския пазар за джоба на най-бедните, бепретенциозни, безидейни и отчаяни потребители.
  • #11
    22 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ама чакайте малко, нещо сте се объркали. На Горубляне 3-*** от 5-*** купуват ФВ и производни, а останалите Мерцедес и БМВ. Откъде ги вадите тези класации за нелоялните купувачи ? Елате в БГ.
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    четвъртия вече мисли че е по добре всеки ден бос до плажа отколкото всеки ден с мерседес на работа
  • #9
    7 rate up comment 21 rate down comment
    Car guy ( преди 1 месец )
    @4-ти: Обмисляш ли да взимаш последната Е класа или ще минаваш на друго?