IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot иска от ЕС да стимулира продажбите на електромобили

Френският производител очаква държавна подкрепа, но въвежда и собствени мерки

Изпълнителният директор на Peugeot Линда Джаксън каза, че европейските правителства трябва да намерят начини да „стимулират“ пазара за нови и използвани електрически превозни средства.


Peugeot E-3008


Целта е да се ускори прехода на автомобилната индустрия от двигатели с вътрешно горене към електрически превозни средства. Тя подчерта, че миналата година Peugeot по собствена инициатива е увеличила структурата на продажбите на електрически автомобили с над 22%.

„Peugeot разполага с всички инструменти да атакува през 2025 година нарастващото търсене на електрически превозни средства. Но все още е необходима държавна подкрепа, за да се увеличат продажбите на електромобили“, добави Джаксън.

На въпроса какъв вид подкрепа би искала да види, Джаксън отговори, че всъщност има много различни методи, но всички те са в ръцете на държавните служители.

„Няма да навлизам във въпроса дали това са мита или дали са стимули - не знам какво е и не искам да влизам в този дебат, защото се водят много дискусии и аз не участвам в тях, но мисля, че е очевидно, че търсим нещо, което да стимулира пазара“, подчерта топ мениджърът.

В същото време Peugeot има за цел да увеличи привлекателността на употребяваните електрически автомобили, като предоставя осем години гаранция за всеки продаден електрически автомобил, който преминава от собственик на собственик, избягвайки отстъпки в опит да се увеличи остатъчната стойност. Джаксън каза още, че осемгодишната гаранция е част от усилията за „успокояване“ на потенциалните купувачи на електрически превозни средства и „бърз преход към електрически превозни средства без стрес“.


0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Лудория ( преди 1 месец )
    Каквото и да пишете тук, то е просто лично ваше мнение. За 99% от хората по-добре било електричка. Ако беше вярно твоето твърдение, 99% от хората щяха да карат ел кола. Tesla е на пазара от 2003, първия истински смартфон от 2007. 99% от хората харесват смартфони и имат смартфони. Останалите са на телефони с копчета или без телефони. Поглеждам през прозореца. Нито една електрическа кола. Почти всеки със смартфон. Направи си извод и спри да словоблудстваш.
  • #11
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    това напъване за налагане на ел.автомобили ми напомня канските мъки на Кока кола да наложи cola light... след милиарди за реклама се сетиха, че насила няма да стане и минаха на cola zero. Та и с електричките - винаги ще си има фенове, но на всички няма как да го наложат със сила и стимули. Кефа е голям от електричката докато я караш, но да живееш с рутинното зареждане - не е за всеки, ексклузивно за хора без гаражи..
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 9 ( преди 1 месец )
    Как не искат да предложат ценови паритет? Та те вече го правят. Видяха, че никой не иска да купува скъпи електрички и вместо това почнаха поетапно да вдигат цените на ДВГ. Та ето ти изравнени цени в най-скоро време.Иначе съм съгласен. Ако не пътуваш на дълги разстояния, електричката е в пъти по-лесно за поддържане, но ако искаш автомобил без особени компромиси трябва да се бръкнеш 100к+ (много моля без теслИ за по 50к от немско). Непосилно е за повечето хора в България.
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    А кой ти каза, че електрическата технология "ощетява потребителя и е неконкYрентно способна на този етап"? НеконкYрентноспособни са единствено традиционните производители, които не могат, а отчасти и не искат да минават на ток и се оправдават с потребителите. Със сегашните технологии, те могат да предложат ценови паритет с ДВГ, но НЕ ИСКАТ. Иначе като изживяване, електромобилът е по-добър за 99,99% от хората.
  • #8
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Е ( преди 1 месец )
    А, не може ли просто да правите практични автомобили, които клиентите искат, харесват и могат да си позволят. Защо е нужно насила да се бута куца технология, която ощетява потребителя и е неконглокентно способна на този етап, без политическа подкрепа?
  • #7
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Турбо ( преди 1 месец )
    Вместо да се молят за субсидии,по добре да върнат в производство двигателя 2 HDI.
  • #6
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Този се е усетил, че ако субсидиите се раздават дълго време ощетяват вторичния пазар.
  • #5
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Тези са по зле от Теслю,още не са вдянали че забраната за ДВГ ще отпадне,глобите за въглеродни емисии също.
  • #4
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Докато използва призматични клетки с недостатъчно охлаждане, горяща силова електроника, печална скорост на зареждане и едва мърдащи електромотори с предно, Пежо не прави нищо, ама абсолютно нищо за налагането на електромобилите.
  • #3
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    2-ри, аз бих искал да върнат по скоро 2.2 ХДИ (200кс) и дори 6-ка, който имаха (разбира се да ги модернизират) и най-вече да ги съчетаят с хубава СК, че тези на Аисин са трагедия.