IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Китайски SUV се разпадна при опит за теглене

Вижте как завърши опитът Jetour Chery да бъде измъкнат от снежна преспа (ВИДЕО)

Видео с инцидент с китайски SUV беше разпространено в социалните мрежи, като предизвика гореща дискусия относно качеството на изработка на автомобилите от азиатската държава.



В него се вижда как всъдеходът Jetour, произвеждан от марката Chery, остана с разбита предница при опит да бъде изтеглен от снежна преспа. Инцидентът приключва за секунди с откъсната решетка на радиатора, усилвател на бронята и други разбити детайли от предницата.

Щетите по китайския SUV са доста сериозни и, както изглежда, те ще трябва да бъдат заплатени от собственика, защото се оказва, че в ръководството за употреба на автомобила изрично е забранено използването на въже за теглене.

Експерти обаче посочват и някои грешки допуснати при тегленето на пострадалия всъдеход. Неговата предна лява гума е дълбоко заседнала и шофьорите е трябвало да почистят снега пред нея, за да може улеснят измъкването на автомобила от преспата. Също така използваното въже явно е неподходящо и това също е сред причините за пораженията по колата.


0 от 500
  • #28
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Х ( преди 3 месеца )
    Китайците поне дават 6-7 години гаранция или 150хил км. и колите са с достъпни цени от 50-60хил лв.А немците ги продават по 200 000лв. И дават само 2 години гаранция,китайците са хегемон, на немците колите им седят по складовете и със всеки изминал ден затварят заводи, а китайците отварят още и още, но им спират вноса за Европа
  • #27
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Х ( преди 3 месеца )
    То първо не се връзва за решетката и второ се опъва въжето леко и тогава газ до дупка, ***
  • #26
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Санти ( преди 3 месеца )
    Така не се тегля автомобил и друга кола да е може да се разпадне
  • #25
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Шменти капели ( преди 3 месеца )
    Кой знае как и къде са го вързали
  • #24
    17 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    То така се тръгва..рязко та да откинем въжето/ремъка. Проблемът не е в тегления автомобил и неговата здравин, а къде да.как е вързано въжето и плавното потегляне и постепенното опъване на въжето от страна на теглещия.
  • #23
    15 rate up comment 2 rate down comment
    matrix6505 ( преди 3 месеца )
    Само *** може да коментира " лошото " качеството на автомобила, при условие, че в дърпащия автомобил стои ***. Карам mercedes и ако беше вързан по тоя начин щеше да се разпадне даже и задната броня, а нищо чудно и седалките да излязат навън.
  • #22
    22 rate up comment 3 rate down comment
    Рикша ( преди 3 месеца )
    Дърпащия е "самороден талант"! Нито знае къде да върже, нито знае как се тегли кола. И,.Д..И,О.Т
  • #21
    25 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    И Ролс Ройс да вържеш директно за бронята а не за куката за теглене и на него ще се изтръгне. Абсолютно поръчкова статия за оплюване, а ние правим само каруци.
  • #20
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Калбо ( преди 3 месеца )
    Авторът няма право да спомене качеството на автомобила защото този *** неправилно закачи въжето Качеството е добро за тези пари е даже идеално няма разлика между европейските и китайските коли
  • #19
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Румбо ( преди 3 месеца )
    При теглене въжето трябва да е вързано за елемент(кука,халка) монтиран на рамата(ако има) или на полурамата,сега "магарето" на което е монтиран двигателя.Възможно е вече да има и автомобили без опция за теглене,в доста държави това е забранено законово.