IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Китайски SUV се разпадна при опит за теглене

Вижте как завърши опитът Jetour Chery да бъде измъкнат от снежна преспа (ВИДЕО)

Видео с инцидент с китайски SUV беше разпространено в социалните мрежи, като предизвика гореща дискусия относно качеството на изработка на автомобилите от азиатската държава.



В него се вижда как всъдеходът Jetour, произвеждан от марката Chery, остана с разбита предница при опит да бъде изтеглен от снежна преспа. Инцидентът приключва за секунди с откъсната решетка на радиатора, усилвател на бронята и други разбити детайли от предницата.

Щетите по китайския SUV са доста сериозни и, както изглежда, те ще трябва да бъдат заплатени от собственика, защото се оказва, че в ръководството за употреба на автомобила изрично е забранено използването на въже за теглене.

Експерти обаче посочват и някои грешки допуснати при тегленето на пострадалия всъдеход. Неговата предна лява гума е дълбоко заседнала и шофьорите е трябвало да почистят снега пред нея, за да може улеснят измъкването на автомобила от преспата. Също така използваното въже явно е неподходящо и това също е сред причините за пораженията по колата.


0 от 500
  • #37
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 29,китаец за 50-60 х.лв,немската к,а, р,уц а ще е над 100 х.лв. Повечето от китайските премиуми са с такива екстри,които не можеш и да си ги помислиш в немските "премиуми" за доста над китайските цени. А,да пишеш че гаранцията тече от поръчването на автомобила е просто неграмотно. 7 години гаранция тече от получаването на автомобила,а не от поръчването.Бос си по темата. Карам кола която като я платих нова кеш 2017г. бе с 5 години гаранция или 150 х.км. за цялата марка,сега гаранция само 3г.
  • #36
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 19,дори и забранено тегленето,колите имат точки за теглене,защото при авария и нужда от репатрак,там качването на платформата е с лебедка и пак имаш теглене.Сложих ти плюс,защото въпреки всичко си прав.
  • #35
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 14,не забравяй,че най коромпираните държави са 404 и краварника,а Китай е най-голямата икономика в света,а това драги ми льохмане с корупция не става,иначе ние щяхме да сме на едно от челните места. Китайчетата от деца им внушават да бъдат най-добри и те цял живот се борят за да са най-добри. Не отдавна отбора им по химия взе златния медал в световното първенство,като си делят медали с руснаците по математика и хуманитарни науки. Краварника и западналия свят ги нема въобще на хоризонта,Факт.
  • #34
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 13,а ти льлоь каква високо технологична стока направи или твоята е сутришното посещение в *** и снасяш кафявата стока,която се отмива с обилно количество вода от казанчето. Най ви е лесно на бъъларите да критикувате,а самите вие не произвеждате нищо и ви заобикалят с 200 компаниите и никой не иска да инвестира у ваща ***.
  • #33
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 6,всяка кола има точка за теглене и няма такава която да не се тегли,защото при евакуация с репатрак пак имаш теглене за платформата. И,правилно ти казва колегата тегли се за носач или някоя здрава масивна част от окачването,но такива коли в съвремието няма. Аз лично емам кола от средата на 60-те ретро,която няма за теглене ухо или точка но въпреки това се е налагало да я теглим и нито по броня нито по окачване или купе има повреди.
  • #32
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 4Кърти ти се кухото безмозъчие,това не е напречна греда от купето на автомобила бе слепок,това е твърда пластмаса върху самата напречна греда за която е прикрепена решетката. Ако бе откъртена напречната греда цялата карантия щеше да се свлече долу. Мисли и не прави преразказ по картинка,нямаш толкова мозък за това.. И забележи,че парчето е пластмаса челна,а гредите са метални и ще блестят не да чернеят.Аман от головодници опитващи се да мислят без да имат капацитет за това.
  • #31
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тлу паци има навсякъде,вари ги печи ги си остават такива за цял живот. Не може да закачиш за решетката и да дърпаш,резултата е винаги такъв. И евро пи ,,да,,л,,ски модел да го закачиш така и той ша му падне цялата предница.
  • #30
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ще го залепят с капчица и няма зор, стига сензорите да не запискат ...
  • #29
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До 29 ( преди 1 месец )
    Ползвал ли си китайка гаранция? Айде да се поинтерусуваш какъв процент от исковете приемат! И колко време им трае гаранциония ремонт! Дават 7 години гаранция, щото 3 години минават в чакане! Айде покаже ми аналог от към екстри и качество за 50-60 хил лв, който да е равен на немска марка за 200 000лв?!
  • #28
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Х ( преди 1 месец )
    Китайците поне дават 6-7 години гаранция или 150хил км. и колите са с достъпни цени от 50-60хил лв.А немците ги продават по 200 000лв. И дават само 2 години гаранция,китайците са хегемон, на немците колите им седят по складовете и със всеки изминал ден затварят заводи, а китайците отварят още и още, но им спират вноса за Европа