IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BYD показа евтин седан специално за таксита

e7 на практика е опростена версия на модела Seal

В отворената база данни на Министерството на промишлеността и търговията на Китай се появиха сертификационни документи за интересен автомобил с четири врати. Китайските журналисти вярват, че въпросния BYD e7 е проектиран специално за таксиметрови услуги.


BYD


Факт е, че индексите "e" за автомобили на вътрешния пазар не се използват дълго време, а предшественикът BYD e5 беше предназначен за услуги за отдаване под наем и таксиметрови паркове. Също така характеристиките в оборудването подсказват за корпоративни продажби.

BYD e7 на практика е като опростена и по-евтина версия на модела Seal: електрическите автомобили имат почти идентични размери, подобен дизайн, но в същото време по-малки колела (16 цола) и класически дръжки на вратите за директен захват.

Сертифицирани са само две опции за колела и обикновен шибидах: много утилитарен подход според стандартите на BYD. Технологията също е максимално опростена: същият електрически мотор (136 конски сили) и литиево-желязо-фосфатни батерии Blade намекват за най-прагматичния дизайн.

В същото време BYD e7 може да се припише към автомобилите от бизнес класа: дължината на каросерията е 4.78 метра, междуосието е 2.82 метра. Собственото тегло ще бъде малко над 1.5 тона в зависимост от модификацията или с други думи идеалното такси.


0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 8 ( преди 3 седмици )
    Е не бъди чак толкова скромен. Защо само в сегашно време да ти разказват за все още не произведения автомобил? Тук за троловете е модерно да питат какъв личен опит имаш с това за което говориш, така че спокойно можеш да питаш как са минали първите 10 години на тези все още не произведени таксита, ама да отговорят само хора с личен опит от поне 10 години шофиране на такова такси.
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 6 ( преди 3 седмици )
    Уха, много "ще"-та, бе брат! Нещо така да имаш да кажеш по темата в сегашно, а не в бъдеще, време?
  • #7
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Мерцедес се отказва от този тип модификация, защото са премиум марка, а китайците се водят от оная поговорка, че парите не миришат, бавно и полека "клъф" от тук, "клъф" от там и продават повече от всички.
  • #6
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Отлично ( преди 3 седмици )
    По стоянките ще пълнят за 15 мин. на смяна, ще стоят на топло, без да работи на празен ход и няма да наливат метан, нито ще дават 40% от оборота за ремонти и обслужване. За пътниците също ще е тихо, приятно и комфортно. А когато станат масови и без пари - и много евтино на км. Изобщо с черната мазгa си заминава и беднотията, и пушека.
  • #5
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Предницата е доста добра, странично също. Пропорциите спрямо теглото - супер. Дано я видим и при нас
  • #4
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Шишо бакшишо ( преди 3 седмици )
    Не мерси!
  • #3
    16 rate up comment 7 rate down comment
    До #2 ( преди 3 седмици )
    Точно този модел предвиждам, че ще навърта по милион километра. Опростили са я максимално, в същото време е достатъчно голяма за да вози комфортно пътници. Като и сложат добра цена ще стане много желана за таксиметрови услуги.
  • #2
    8 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Колите от алиекспрес и тему идват .. ще виждаме все по често саморазпадащи се в движение каручки и колелета търкалящи се безконтролно.. много такива клипчета вече идват от китай . Евентуалният плюс би бил намаляне или поне спиране цените на нормалните автомобили
  • #1
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Херц ( преди 3 седмици )
    Няма да си купим.