IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Суперколата на BYD прекача препятствия на пътя

Yangwang U9 прелита над дупки, пълни с вода, и пътни шипове (ВИДЕО)

Yangwang е първокласната електрическа марка на BYD, а U9 е вторият й модел след офроудъра U8 SUV. И ако всъдеходът привлече внимание с това, че може да плува, то суперколата трябва да впечатли със своето окачване Disus X и хидравлична система, която позволява на колата да скача или танцува.



Маркетолозите на BYD се възползват от тази характеристики и публикуваха видео, в което Yangwang U9 се движи в безпилотен режим по тестово трасе със скорост 120 км/ч. Първото препятствие, което среща, е широка дупка с дължина 2,5 метра, пълна с вода. Когато електромобилът се приближава, окачването то изстрелва над дупката. Според BYD скокът е дълъг над 6 метра.

Следващото препятствие е поле от пътни шипове с височина около 3,5 сантиметра. Както и в предишния случай, системата за окачване Disus X кара U9 да го прескача. BYD не предостави никакви други подробности за теста, като например каква ADAS (Advanced driver-assistance system) е използвана.


BYD Yangwang U9


По-рано китайският производител обяви, че ще работи с компаниите DJI или Horizon Robotics за разработката на ADAS. Моделът Yangwang U9 беше пуснат на пазара през февруари 2024, като цената му в Китай е 1,68 милиона юана (230 00 долара). Масовото производство и доставките започнаха шест месеца по-късно,.

U9 е изцяло електрически суперавтомобил, базиран на платформата e4 на BYD, оборудван със система за окачване Disus X. Тази система позволява на колата да се движи на три колела, да танцува или да скача, както е показано в последното видео.


BYD Yangwang U9


Задвижването на суперколата става с четири електрически мотора с комбинирана мощност от 960 kW (1287 к.с.) и въртящ момент от 1680 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 2,36 секунди, като разстоянието за класически драг (¼ миля, 402 метра) се изминава за 9,78 секунди.

За разлика от други суперавтомобили, U9 не е оборудван с литиево-никелови манганово-кобалтови оксиди (NMC), а с по-евтин пакет от литиево-железен фосфат (LFP). Капацитетът на батерията е 80 kWh, което е достатъчно за пробег от 465 км по китайски цикъл CLTC.


BYD Yangwang U9


Размерите на колата са са 4966/2029/1295 мм (дължина/ширина/височина), а междуосието е 2900 мм. Собственото му тегло е 2475 кг, което е доста за суперкола. Тя е изградена на 800V архитектура и може да зарежда от 30% до 80% за 10 минути. Има и система за двойно зареждане, което означава, че можете да включите два независими пистолета за зареждане едновременно.


0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 21 минути )
    Увeличете пeниca си с поне 11 см, получете твърда epeкция и накарайте приятелката си да свъpши поне пет пъти подpед: гаpантиран ефект, доказан с научни изследвания. Ето тази статия:---- https://come.ac/guntitan
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 5 ( преди 34 минути )
    За охлаждането на клетките няма никакво значение, колко волта е системата. Както отделяната топлина от клетките, така и охладителната система за охлаждането им са абсолютно еднакви, независимо дали системата е на 300 или 1000 v.
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 5 ( преди 37 минути )
    Учителя по електротехника имаше един лаф - който не знае закона на Ома, да си оди у дОма. При 800 v кабела се е загрява два пъти по-малко, отколкото кабел с 400 v за извършване на същата работа. Именно това е предимството на 800 v при големи мощности.
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 44 минути )
    Не знам какви супер- коли правят (тази поне не е в производство), но откъм реклама цепят мрака.
  • #5
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 48 минути )
    Тези 800V изискват сложни системи за охлаждане в процеса на зареждане, както на батериите така и на кабела.
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Според анти електриците японците произвеждали най-добрите батерии. От коя японска технология китайците изкопираха 10 минутно зареждане и възможност за захранване на двигатели с мощност 1300 коня от 80kWh супер евтина батерия? Дали средно статистическия шофьор се нуждае от такива параметри или би се задоволил дори с по-малко?
  • #3
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Откъде изкопираха технологиите за желязо фосфатни батерии, които са най-евтините на пазара, защото не се нуждаят от скъпи редкоземни материали? Батерии които днес напълно задминават обещаните от Toyota характеристики на твърдотелни батерии, които представиха през 2010 година и щяха да започват да произвеждат след 10 години?
  • #2
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    От кой сериен автомобил изкопираха това окачване, което прескача дупки?
  • #1
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    Ходете ги вдигайте китайците и продължавайте да обяснявате че са копировачи!