IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla тайно заменя батерии на първите Cybertruck

Въпреки многото случаи компанията не обяви сервизна акция

Американският производител Tesla изглежда има проблеми с батериите на Cybertruck, за които обаче не съобщава. През последните два месеца компанията вкарва в сервизите си голям брой електрически батерии, за да замени дефектните батерии, но не организира официална сервизна акция.


Tesla Cybertruck


Първите случаи са от края на септември, когато Тал Мат Алберс, собственик на Cybertruck, съобщава в социалните мрежи, че неговият пикап, един от първите 200 произведени, е вкаран в сервиз за отстраняване на дребни проблеми. Това трябва да отнеме ден-два, но електромобилът остава 2 седмици за ремонт.

Батериите съдържат дефектни елементи

Случаят с колата на Алберс завършва с подмяна на батерията заради вдлъбнати клетки, които биха могли да генерират късо съединение. След това обаче бройката на проблемните пикапи започва да расте, но любопитното е, че в почти всички случаи електромобилите се озовават в сервиза по друга причина. Един от собствениците твърди, че е закарал своя Cybertruck заради счупено огледала, но е получил чисто нова батерия „като предпазна мярка“.


Tesla Cybertruck


Причината винаги е една и съща - няма видими дефекти, но някои клетки могат да бъдат вдлъбнати и да повлияят на работата на цялата батерия. В крайна сметка се оказва, че засегнати от проблема са почти всички Cybertrucks, доставени между февруари и юли. Следователно това са най-първите бройки от модела. Възниква обаче въпросът: защо Tesla не стартира официална кампания за изтегляне?

Прекомерна предпазливост?

Причините за това са две - от една страна, мълчанието на Tesla по темата може да произтича от факта, че проблемът всъщност е незначителен и те предпочитат да го отстранят последователно при всяка бройка от пикапа, без да тревожат клиентите.

От друга страна, това може да бъде и начин да не се хвърля светлина на прожекторите върху дефект, който може да изплаши шофьорите и да повлияе негативно на продажбите на компанията, които в последно време намаляха.


0 от 500
  • #10
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Винаги хейтъри ( преди 2 дни )
    В нито една статия за дизелови коли не виждам собственици на Тесла да хейтят. Няма нужда те знаят че трябва само време и истината ще излезе. Но когато има статия за Тесла охаааа идват няколко умни глави, които обясняват на всички че бъдещето е на турбо дизела с ад-блу, катализатор и още 20-30 кг ужасно сложни технологии няма проблем заповядайте на хейта
  • #9
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Тесла номер 1 ( преди 2 дни )
    Почвам да се питам защо другите не сменят.Тесла са доста коректни и сменят. Евала.Чакм с нетърпение да отворят представителство в България. Отвори ли моментално продавам колата която карам сега - БМВ 5. 2020 и скачам на това. Колите на ток са бъдещето.
  • #8
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Заменят батерии тайно? От Тесла крият поредната грешка,която да намали още продажбите на Сайбъртрък
  • #7
    10 rate up comment 4 rate down comment
    До 6 ( преди 2 дни )
    Само дето не се е замозапалила, а е запалена с един багажник фойерверки. Батерията и гумите са цели. Проверявайте си информацията
  • #6
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Как няма да крият подмяната на батериите? Ще се откажат и малкото останали клиенти,след самозапалилата се Тесла пред хотела.
  • #5
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Митбъстър=идиот ( преди 2 дни )
    Това са детски болести.Статистически е доказано.
  • #4
    12 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Теслари с вдлъбнати глави,ще им сменят батериите онлайн.
  • #3
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Има трето ( преди 2 дни )
    Третата причина може да е съвсем, съвсем различна. Например възможност за зареждане с 500 kW мощност, какъвто се очаква да е бъдещия Стандарт за зареждане, който китайците започнаха да въвеждат още от миналата година. Следователно който не го поддържа, ще е от групата на лузерите.
  • #2
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Нищо ново под слънце ( преди 2 дни )
    Тесла отново започва продажбите преди да е завършила напълно продуктът. Трябва или въобще да не знаеш за тези номера на Тесла или да си напълно подготвен, че детските болести те дебнат отвсякъде, като си купиш първите бройки. Да не мислите че при Тесла модел У няма да продават проблемни автомобили първите няколко месеца, като пуснат обновения модел?
  • #1
    8 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Причините за това са две - от една страна, ...че проблемът всъщност е незначителен и те предпочитат да го отстранят последователно ...От друга страна, това може да бъде и начин да не се хвърля светлина на прожекторите върху дефект" А защо смятате, че едното изключва другото и двете заедно не са вярни?