IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Eлектрическата G-Class получава рекордна за марката батерия

Всъдеходът на Mercedes ще изминава 600 км с едно зареждане

Mercedes-Benz G-Class е един от най-бруталните SUV в света, като той става още по-привлекателен с първата си електрическа версия. Новият Mercedes G-Class 580 EQ Technology вече е в продажба, но през лятото на 2025 той ще получи едно важно подобрение, което трябва да го издигне на върха сред електрическите автомобили.


Mercedes-Benz EQ


При версията на ток производителят от Щутгарт успя да запази забележителното представяне извън пътя, но появата на все повече сериозни конкуренти, някои от които идват от далечен Китай, Mercedes трябва да направи още някои подобрения. Двата основни проблема, пред които са изправени инженерите на марката, са пробегът с едно зареждане и товароносимостта, като се очаква те да бъдат решение при обновения модел.

Според информация на германски автомобилни медии в Mercedes работят върху инсталирането в G-Class на най-мощната батерия, поставяне на сериен модел на марката. G-Class 580 EQ Technology ще получи литиево-йонна батерия със силициев анод и 40% повече енергийна плътност, което означава, че нетният използваем капацитет ще нарасне до 140 kWh.

И ако досега електрическият всъдеход можеше да измине до 468 км с едно зареждане, то с новата батерия пробегът ще нарасне до 600 км. Mercedes има два начина да постигне тази цел - единият е да замени настоящите клетки с други с по-голям енергиен капацитет, а другият е да се възползва от допълнителна секция на шасито, за да разшири кутията на батерията, което обаче означава допълнително тегло.

Новата батерия трябва да бъде придружена от 800 V електрическа мрежа - технология, която значително ще намали времето за зареждане. Не е ясно обаче защо Mercedes трябваше да изчака няколко месеца, за да направи тази промяна, която можеше да стане факт много по-рано.

0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Тони ( преди 1 ден )
    По голям виц не бях чувал 600км с едно зареждане ...набутай я в някоя пряспа сняг на минус 20 градуса и *** са укоти на бързо...
  • #10
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Смог=митбъстър=идиот ( преди 1 ден )
    Ко речи?
  • #9
    12 rate up comment 3 rate down comment
    До 8 ( преди 1 ден )
    Харесвам G class но старите модели до 90 и някоя година преди да почнат с глупостите да ги правят с нископрофилни гуми и да им слагат V8 и v12 а сега и тая електрическа шитня. Оригиналната концепция на G класата е супер. Това което се водеше Puch. Истинска офроуд машина за приключения и навремето бяха на по достъпна цена. Сега тия луксозните G модели за по 300 000 тотално изплискаха легена.
  • #8
    6 rate up comment 5 rate down comment
    РУК ( преди 1 ден )
    3 тона и 100кг е с 116 кВч батерия.Има мегдан до 4 тона.Лека като перце!Още по-"проходима" ще стане,че още повече да я хвалят многониковци като СМОГчо.Който е видял тоя кютук в движение само благодарения на Youtube!Не знам кои са по-изтрещели,тези които хвалят теслопикапа или тези които хвалят тази тухла.При първите е по-разбираемо,те по природа са теслазомбита и партийно-религиозната линия ги задължава да хвалят и пикапа.Но G Class EQ,да го харесаш доброволно,е тежка диагноза
  • #7
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Батерия 140 kWh - и после я зареждаш час и половина на бързите станции - хаха
  • #6
    5 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Жууррналята така и не се научиха, че 800-те волта нямат нищо общо със скоростта на зареждане при сегашните технологии и няма да имат още доста години. Но те ще го повтарят като папагали, а антиелектриците и останалите нискоинтелигентни индивиди ще го цитират безмозъчно заедно с другите митове - че електромобилите се палят всекидневно, че са неизползваеми през зимата (изключваме Тойотка, която наистина е) и че батерията трябва да се сменя на 100 хил.
  • #5
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 1 ден )
    Светът все повече се изпе#ер***стява. Тази кола е проектирана за военни нужди от Щаер. Днес все още е най-добрият офроудър. На равно с някои японци. Обаче, за какъв *** я правите електрокар!? Вероятно, ще се правят зарядни в нищото по баирите и чукарите!?
  • #4
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Пешо Келеши ( преди 1 ден )
    Разход 23!? Доста оптимистично за тоя кютук
  • #3
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Шефа ( преди 1 ден )
    Лидера е един. МЕРЦЕДЕС.
  • #2
    17 rate up comment 11 rate down comment
    Глупости без край... ( преди 1 ден )
    Тоя *** е аут в първата кална локва, а за измъкването му ще трябва доста голям трактор!