IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо издръжливостта на двигателите намалява?

Сравнение между модерните агрегати и тези от 90-те години показва как се стигна до това положение

Как да разберем каква е причината за намаляването на издръжливостта на двигателите? Просто трябва да преминете през конструкцията на двигателя и неговите системи, оценявайки всяка от тях от гледна точка на издръжливост. Това обяснява експертът Алекс Ревин, който сравни сегашните агрегати с тези от 90-те години. Той е категоричен, че напредъкът, движен от икономическите и екологичните закони, значително намалява експлоатационния живот на съвременните двигатели.


Защо издръжливостта на двигателите намалява (ГАЛЕРИЯ):



 

0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 ден )
    Купувам си чисто нов кола или такава на 1 година на до 30х км карам 5 години или до 150-160 х км и продавам. До сега не съм имал големи проблеми следвайки тази логика. Сегашната ми кола я взех на 1 година на 21х км обслужена и в гаранция. За 9 месеца съм навъртял 19х км включително и преходи от 1600 км за два дни.
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    На руските бангии им се правеше основен ремонт на 100К. На Трабанта там някъде му се сменяше двигателя, освен ако по-рано не му се скъса ремъка и не запече. Сега купувам нова кола, сменям масло на 30К и на 350К я продавам с перфектен двигател, на който към сменял само шайба на алтернатора освен подръжката ремъци и т.н. Масово българинът си купува коли на 300+К, нищо, че на километража пише 160К. немалко от тия коли са скъсани от каране и са били с проблеми. И кои двигатели са по-издръжливи???
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Петърчо, невежеството едва ли ще те убие, но те прави да изглеждаш безкрайно нелеп!
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    На мен ми трябва кола ,която да идържа 1млн км защото както повечето българи започваме да караме колите втора употреба след като на запад са навъртяли 300-400 хил.км
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Примери бол ( преди 2 дни )
    Защото цялото автопроизводство е вече маркетинг и нищо повече, има двигатели, които ще надживеят цели поколения хора (с правилна поддръжка)
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Буревестник ( преди 2 дни )
    Защо то частите са калпави. Следователно скъпи ремонти или нов трошляк.
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Народ ( преди 3 дни )
    Поредната копи-пейст "статия" минала през Гугъл преводач и през никъв редактор (съмнявам се, че тоя сайт има) на некадърника Петър. Благодарим ти , некадърнико за цялото словоблудство и за неграмотните ти писаници! Забавно *** са!!!
  • #12
    26 rate up comment 3 rate down comment
    Христо ( преди 3 дни )
    Старите двигатели са правени от инженери а новите от счетоводители.
  • #11
    19 rate up comment 1 rate down comment
    младен ( преди 3 дни )
    Първа смяна на масло на 15к...и то при нормалните производители. А при някой и на 30к. А честито - 3 смени и си извън гаранция и ходи да си търсиш нова кола че на тая двигателя е пред разпад.
  • #10
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Руди ( преди 3 дни )
    На въпросите, защо на човек му трябва кола с милионник двигател? Специално на балканските народи това е много необходимо, защото рядко си позволяваме нови коли, а купуваме някакви 10-15 годишни на по "100к" километра. Мисля, *** натам е ясно.