fallback

Защо издръжливостта на двигателите намалява?

Сравнение между модерните агрегати и тези от 90-те години показва как се стигна до това положение

Как да разберем каква е причината за намаляването на издръжливостта на двигателите? Просто трябва да преминете през конструкцията на двигателя и неговите системи, оценявайки всяка от тях от гледна точка на издръжливост. Това обяснява експертът Алекс Ревин, който сравни сегашните агрегати с тези от 90-те години. Той е категоричен, че напредъкът, движен от икономическите и екологичните закони, значително намалява експлоатационния живот на съвременните двигатели.

Защо издръжливостта на двигателите намалява (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #12
    Христо ( преди 11 месеца )
    Старите двигатели са правени от инженери а новите от счетоводители.
  • #11
    младен ( преди 11 месеца )
    Първа смяна на масло на 15к...и то при нормалните производители. А при някой и на 30к. А честито - 3 смени и си извън гаранция и ходи да си търсиш нова кола че на тая двигателя е пред разпад.
  • #10
    Руди ( преди 11 месеца )
    На въпросите, защо на човек му трябва кола с милионник двигател? Специално на балканските народи това е много необходимо, защото рядко си позволяваме нови коли, а купуваме някакви 10-15 годишни на по "100к" километра. Мисля, *** натам е ясно.
  • #9
    Гост ( преди 11 месеца )
    Новите двигатели са с еластичен колянов вал,казва Теслю адреналинката електричка.
  • #8
    Хахохи ( преди 11 месеца )
    Реалностите сега са други. Моите родители си купуват кола, ако им дойде реда след 10г., и знаят, че може да я карат до края на живота си. Сега, едвам чакаш новия модел след 5г. При среден пробег на повечето хора, а и в Европа 12-15к за каква издръжливост говорим?@?
  • #7
    анонимен ( преди 11 месеца )
    за какво ви е двигател милионник да не сте тираджии така че радвайте се на живота докато не сте си купили волво джереми кларксон
  • #6
    Христо ( преди 11 месеца )
    Да си копуваме други коли , но това не е само при колите
  • #5
    Beginner ( преди 11 месеца )
    70 - те години на миналия век имаше прототип на бмв автомобил за двадесет години. Купе от неръждаема стомана , двигател с голям обем но не форсиран. Аз искам да имам такъв , защото ми омръзна да сменям коли , вече карам 7-***. Вярно , на 70 години съм , но обичам да шофирам и мисля , че ако не сменяме колите често ще имаме по добра екология.
  • #4
    Тинтири_минитири ( преди 11 месеца )
    На всинца ни е ясно защо. Еко-дивотии. Има и относително модерни двигатели с голям ресурс 2010-2015. Проблема са даунсайзинг моторите, те едва правят по 100 к. и колегата DCI е прав - обслужване на 30к е убийство на мотора. А що касае това, кой иска кола, която изкарва 1 млн километра - всички колега! Никой не те кара ти да я бръмчиш всичкото това време :) това означава, че тя ще държи висока стойност и като употребявана - тоест ще загубиш по-малко пари.
  • #3
    DCI ( преди 11 месеца )
    Прибавете и обслужване на 30к км
fallback
Последни